[Multi] Max Payne 3 [PS3, X360, PC]

Lodin

Der Waaaah
#41
Påminnelse om at en av de mest kjente eksemplene på film noir er Casablanca og som jo navnet tilsier foregår den i Marokko. Det er ikke det at MP3 foregår i Brasil skoen nødvendigvis tråkker på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Gutta, Max Payne var selvparodisk. Dere fikk ikke med dere det? :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Så hvis Max Payne flytter til Brasil så blir han plutselig ikke tøff, er det poenget ditt? Vennligst forklar.

Ville tippe de har Vicodin, hagler og heite damer han kan stalke der også.
 

oma

Village Drunk
#45
Når sa jeg noe slikt? Mener bestemt å huske at jeg påpekte at utvikling er bra og at jeg likte stemningen fra de 2 første.

Men om Max Payne Theme er vekke, da har de ødelagt hele spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Faen er det du klager over da? <_<
 
#47
Jeg ble litt småskeptisk. Greit nok at de kanskje vil ta det videre noen steg og skifte settingen, men jeg trivdes veldig godt med snølagt amerikansk by i nattens mulm og mørke.

Jaja, blir sikkert fett så lenge de holder på essensen i Max Payne og ikke gjør det dritgenerisk.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#49
Nye settingen er det beste jeg har sett på lenge. Lei av mørke generiske omgivelser. Fett at de prøver noe nytt, selv om det fortsatt er kraftråttent at det ikke er remedy som kjører skuta.
 
#50
Altså.. Utvikling er kjekt, men gjenkjennelsesfaktor er også kjekt! Venter enda på video før følgende setning virkelig blir gyldig, men dog; Dette ser ikkje ut som Max Payne i det heile tatt!!

Så får vi berre håpe at det speles ca som MP1 / 2. Ellers kan man lure på om navnet enkelt og greit ble slengt på eit random påbegynt produkt.
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Å nei, det er utsatt! Egentlig skulle det komme vinteren 2009, men 2k sier nå at vi må vente til sent i 2010! [/entusiastisk]
Hvorfor bruker omtrent alle utgivere helt mongo utgivelseperioder når de annonserer spill? Hvar det noen i hele verden som faktisk trodde dette skulle komme i år all den tid de ikke har vist annet enn to bilder? Bah!
 
#52
Rockstar har vel knapt en dårlig tittel under beltet til nå? Bully var vel kanskje ikke helt optimalt, men ble ikke akkurat slakta heller..
Snakk for'æ sjæl.

Jeg synes dette ser litt katastrofe ut, fra et PR-ståsted. Det ser ut som en Uncharted 2-hermegås, og det tror jeg ikke er noe lurt hvis man ønsker å utnytte merkevaren som allerede er etablert.
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Bully eide og har et snitt på 87% hos gamerankings så der tar Gamer feil. Hadde nok av små irriteringser, men alt i alt var det et ålreit take on sandkassessjangeren.
State of Emergency derimot. Ikke bare sugde det balle, men det finnes et SoE2. Det var så dårlig at når Rockstar så hva previewere hadde tenkt å si om betakoden så droppa de hele skiten.
 

oma

Village Drunk
#54
Bully hadde mer sjarm enn noen av GTAene har hatt noen sinne. Sånn, jeg sa det.
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Også må vi ikke glemme Manhunt 2 og delvis Smuggler's Run spilla. Rockstar har sugd både titt og ofte.
 
#57
Og State of Emergency, faen det sugde og jeg kjøpte det bare fordi det var laga av de som laga GTA3 og jeg beit på hypen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#60
Dere må tenke på et helt annet spill, dette ser jo dritbra ut!1

[yt]UVc9y-V1t9U[/yt]