[Multi] Max Payne 3 [PS3, X360, PC]

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#61
En venn av meg hadde det, og jeg bare "dritfett, poenget med spillet er jo å drepe og faen så mye man vil!" fem minutter senere var jeg møkkalei.
 

Lodin

Der Waaaah
#62
Nytt bilde. Nå har han hår igjen av en eller annen grunn. Sikkert R* som har hørt på all sutringa fra interbutts.

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#63
Ser fremdeles ikke noir ut da.

Skru opp sutringa fra 7 til 10.
 
#64
Lodin skrev:
Nytt bilde. Nå har han hår igjen av en eller annen grunn. Sikkert R* som har hørt på all sutringa fra interbutts.
Kan godt hende at vi får se tilbakeblikk på enkelte hendelser i livet hans før hårtapet og neglebitingen begynte. Og hva sutring angår, noen vil alltid sutre så den saken er grei :)
 
#65
Jeg tviler ikke på at de leverer hva gameplayet gjelder. Gi meg noe å skyte på og bullet-time, så er den delen sikra. Det som derimot gjør at jeg er ekstremt skeptisk til det her, er det faktum at det ikke blir skrevet av Sami Järvi. Man kan si hva man vil om Alan Wake, men fyren har peiling som få på det feltet. Håper i hvert fall James McCafrey kommer tilbake og gjør stemmen.
 
#68
+1.

Dette ser riktig retningsløst og forvirret ut. Pussig at de ikke heller tar det stilistike utgangspunktet fra MP1 og bygger på det. Tror det hadde solgt bedre siden det er mindre konkurranse når du ikke ser ut som Splinter Cell og Uncharteds uekte barn.
 
#69
Skal ikke ta alt for mye ut av ett screenshot, men skulle likt å møte fyren som OKet det bildet der og ga beskjed om å sende det ut. Hva skal det liksom skape, bortsett fra en shitstorm.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#70
Gleder meg skikkelig til noen gidder fra Rockstar gidder å forklare hvorfor i all verden denne spillen heter Max Payne 3.
 
#71
De bør heller forklare hvorfor flerspiller blir nevnt i samme setning som Max Payne. Fatter og begriper ikke hvorfor tid og ressurser blir brukt på det når Max Payne har alltid vært en heftig singleplayer opplevelse. Perks og faenskap har vi nok av i andre spill.
 
#73
Tviler sterkt på at det blir bra. Hvor mange kjenner du som spiller f.eks multiplayeren i Uncharted 2 ?
Det er garantert ikke mange. Hvorfor ? Fordi det er et jævla singleplayer spill, det er derfor vi kjøper det. Samme greia med Max Payne. Det finnes nok av multiplayer spill til alle mulige plattformer, så hvorfor tvinge det inn der det ikke passer inn ?
 
#74
Jeg spiller ikke Uncharted 2 multiplayer, men jeg har gjort det og det var ganske kult. Men ja skjønner litt hvor du vil hen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#75
Jeg synes Uncharted 2 er et dårlig eksempel på half-assed multiplayer i et singleplayer spill. Naughty Dogs gav oss et bra opplegg online med mange moduser som nesten sto på egne bein, uten at singleplayer-delen ble svekket på noen måte.

Men sånt som det skjer én gang i blåmånnen, så jeg er enig med Dirty om at de burde bare drite i det. Det er ingen som kjøper Max Payne for å spille det med venner.
 
#76
For all del, det er ikke totalt umulig at Max Payne 3 kunne levert helt OK multiplayer opplevelse. Men jeg ser bare helst at Rockstar gjør det de kan aller best, fokusere på singleplayer opplevelser. Hver gang Rockstar lager multiplayer så er det morro i ca 15-30min max før det blir slått av og sannsynligvis aldri blir rørt igjen(GTA og RDR comes to mind)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#77
Nei men skjønner du ingenting eller? De vil ha publikumet til Black Ops!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#78
Rockstar troller dere alle sammen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#80
The campaign features levels set in Brazil with gameplay inspired by the popular Kane & Lynch and its sequel, Dog Days. Rockstar's Sam Houser talked this up - "hopefully the beard is a great nod towards that incredible franchise" - but argued that the old Max Payne formula had had its day. "I don't want people to stop playing the old games, but time has moved on."