Mega Man 9 - Capcom kødda ikke da de sa dette var old-school

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så du mener at det ikke er logisk at når det kommer en ny fiende i et spill så er den nye fienden hardere enn de gamle som det nå har blitt kjempelett og slå?
Det kunne ha vært sånn at en fargestift var sistebossen og krevde at man slåss i tre måneder sammenhengende for min del, men spillet gadd ikke si ifra om en dritt så jeg måtte gjette. Det er helt fint og flott at du synes det er greit, men jeg synes det er uholdbart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn for å tipse om det så er det nå litt DLC ute til Mega Man 9. For deg som syntes spillet var for lett, kan du laste ned Proto Man Mode, hvor man spiller som Mega Mans kompis/rival (alt etter som) Proto Man. Han har et snasent skjold som kan blokkere kuler, men til gjengjeld kan han bare skyte to skudd i slengen (som riktignok gjør mer skade) og så blir han skadet dobbelt så mye som Blåbomberen. :gnoh:

For deg som syntes spillet var for kort, finnes Endless Mode og der skal du - jøss - slåss gjennom en endeløs bane for å se hvor mange skjermer du kan overvinne.

Lasta ned begge fra US Store på Playstation 3, og der var prisen lav. Sikkert lavt andre steder også.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
For de som fortsatt sitter på gjerdet, sjekk ut , som virkelig elsket Mega Man 9 og forteller hvorfor. Smittende entusiasme!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Woot, han har laget en sak om Journey to Silius!! Ellers har jeg fått Wii/NES-adapteret mitt, så nå blir det Mega Man 9 for alle penga.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
AAAAAAHHHHHHRRRGGGHHH!!!!!! Jødespillet har ikke støtte for GC-kontroll, og siden NES-adapteren bruker GC-portene...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nja, da blir det nok heller Wiimote on the side. Poenget er uansett at dette var word on the street i forkant av lanseringen. Det lille nerdraget som har oppstått hevder også at GC-kontrollikonet var tilstede i Wiishop, men at det ble fjernet etter en liten stund.
 
Lastet nettopp ned mitt første megaman, og jeg tror jeg digger det. (Til tross for at diverse roomies syns det sugde ("dårlig grafikk" og ingen multiplayer de kunne snylte på), og at jeg heller burde valgt Midnight Bowling siden wii sports bowling er så gøy, lzm. Begynte rett på Galaxy Man (siden noen sa jeg burde), og klarer nå hele banen hans uten å dø... sliter med å ta han da. Nesten fått tømt han helt, men gikk ikke. Nytt forsøk før jeg legger meg!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Spilletiden min har vel passert tre timer, og jeg har beynt på Wily-slottet. Faens, jævla lavastråledritt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De er ikke så vanvittig vanskelige bare du veit hvilket våpen du må bruke for å uskadeliggjøre dem, da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har funnet ut av det, men det hjalp meg ikke sånn umiddelbart. Pause uansett.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Drit i det da. Med en gang du kommer til skjermen (dvs fra nederst i stigen) caller du ned Rush Coil og hopper på han, du vil da cleare alle strålene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv synes jeg det høres vanskeligere ut enn å fryse strålene, men men.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Åh, så coil når høyt nok. Det tvilte jeg så hardt på at jeg ikke gadd å prøve. Blir uansett pause helt til i morgen.
 
Mens jeg faen ikke klarer banen til jewel man. Så vidt jeg har klart å komme meg forbi den jævla steinen EN gang, og da kom det et beist hoppende opp av et hull og tok livet av meg. Ahrg. Hat.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mens jeg faen ikke klarer banen til jewel man. Så vidt jeg har klart å komme meg forbi den jævla steinen EN gang, og da kom det et beist hoppende opp av et hull og tok livet av meg. Ahrg. Hat.
Hornet Chaser gjør underverker.

Luktet på sistebossen før i dag, men fant ut at jeg måtte gi meg slik at jeg fikk handlet litt i butikken først.