Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

#42
Vet ganske lite om det, siden jeg ganske enkelt har en NTSC PS2. Vet det finnes noe Slide Card greier som gjør at du kan spille import på PS2 uten å chippe, men jeg vet ikke hvor pålitelig det her. HDLoader er vel noe også. Men jeg vet som sagt lite om det.. du må spørre noen andre eller undersøke litt selv.
 
#43
Er en svenske som har laget en ganske bra speed run video av MGS3 nå, som dere som har runda spillet kanskje har lyst til å se. Foxhound rank på 1:46:37. Kvaliteten er desverre litt dårlig, og i svart/hvitt! Men du ser ihvertfall hva han driver med, og det går greit. Dere kan laste den ned her.
 

EagleJin

Bear Necessity
#44
Uten å ha lest noe av emnet vil jeg bare gi uttrykk for min mening om MGS3:
!!!!!!!!!!!!!!!
Har akkurat spilt forbi The End, og "STEIKE!" Har hjertet i halsen enda :p
Lenge siden sist jeg spilte et spill i dnene sjangeren som faktisk tar opp konkurransen med MGS (PsOne)!

KOmmentar til thagens innlegg over:
Oi.. Syk tid! Har spilt i ca 6 timer nå, og er vel ikke halvveis en gang...
Tøff svenske :D

*EDIT: Slide Card fungerer ypperlig! Bare så det er sagt :)
 
#45
Kom nettopp fra det selv faktisk.. får rett og slett ikke nok. Har rundet det over 10 ganger og har godt over 100 timer med spilletid. Enig i at dette tar opp kampen med MGS1 ja, men jeg liker fortsatt MGS1 litt bedre. MGS3 er like bak, og tar en fin andreplass. Det gjorde godt etter skuffelsen som var MGS2. For meg ihvertfall.

The End er tøff ja. Må innrømme at jeg ble litt frustrert første gangen, men nå liker jeg veldig godt å kjempe mot han. Og du har enda bedre ting i vente. :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
#46
Ja, er enig i at MGS fremdeles ligger hakket foran. Om det var noe som trakk ned MGS2 var det konsentrasjonen rundt Dead Cell.. Og den fortsetter (skal jeg si "startet allerede i"?) MGS3.

Første forsøk mot The End gikk heller dårlig.. Bakholdsangrep og alt gikk veien høna sparket.

Er veldig fornøyd med at det er mer å gjøre i MGS3 enn i MGS2 (i hvert fall virker det slik). Ikke så mye story, men mer action!

Skal se speed run del 1 og 2 nå. Venter med resten til senere, hehe..
 

Halky

Veteran bruker ;)
#47
Hmm, er det noe av dere som har prøvd de mini spillene, som er gjømt inne i MGS3 spillet? Blant annet det med de apene fra The Ape Escape eller noe i den duren :p Er de noe bra?
 
#48
Har spilt Snake vs Monkey litt ja, men jeg liker det ikke noe særlig. Du får spille fem brett hvor du skal fange aper! Og det blir et lite gjensyn med Solid Snake og Roy Cambell.

Du får også spilt noe som faktisk er en demo av et helt annet spill. Spillet heter Guy Savage og er laget av Shuyo Murata ("writing credits" i MGS3, og det ryktes at han vil ta Kojima's plass i MGS4). Dette er ganske godt gjemt, og jeg skal ikke røpe hvordan du får det, eller i hvilken sammenheng. Det er ganske moro ihvertfall.
 
#49
Virkelig det beste mgs som er, utrolig hvordan det når grensene til ps2 på det ytterste.
Er oss the end nå må si at det er langt til og være mgs.
And i love it !
 

EagleJin

Bear Necessity
#50
OK. To spørsmål:

1. Hva er froskene (de man kan skyte så de kvekker) til?

2. Hvor mange ganger trykket dere påcontiniue under, uh.. kampen med The Sorrow? (undertegnede er skyldig i 5 trykk på continiue.. :svette: )
 
#51
1. Hvis du skyter alle så unlocker du noe. Vet ikke om du vil vite hva det er? Men det er en mye lettere måte å få det på.

2. Ble noen continues på meg også før jeg skjønte det. ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
#52
Ok.. Måtte bare spørre så jeg kunne bli sikker på at det er godt for noe :p
Håper det ikke er Snae vs Monkey-minispillet.. Hørtes ikke veldig underholdende ut :-\
 

EagleJin

Bear Necessity
#54
Er det? Rart.. Må jeg fullføre spillet for å få spilt det?

Fant ut hva jeg skulle gjøre mot The Sorrow like etter de 5-6 fortsettelsene.. Slangen hadde ikke øynene helt på sin side.. :plystre:

En annen sak:
Er det mulig å starte timeren, sette bombene og komme seg ut før tiden går ut? Vil ikke prøve for mye på slike stunt første gjennomgangen.. har dødd for mye allerede :svette:
 
#55
Har du ikke Snake vs Monkey i hovedmenyen?? Det skal være der.

Angående bombene.. det er bare en måte å gjøre det på. Sett C3 på de riktige stedene, og alt vil gå av seg selv.

Et lite tips hvis du ikke har gjort det enda.. se gjennom skapene igjen i East Wing. :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
#56
Whoa.. Fullførte i går kveld (brukte bare 15 timer...). Ble positivt overrasket over slutten (dvs frem til WIG). Resten var bare overraskende :p

Etter å ha fullført en gang og loader igjen, blir vanskelighetsgraden automatisk satt opp et hakk da? Synes å merke en liten forskjell fra forige gjennomgang..
Muligheten for at jeg bare er klønete er stor :svette:
 
#58
Hahaha, den siste der var sinnsyk :D
 
#60
____Fikk litt klump i halsen der ja.