Metal Gear Solid 3

#3
Context sensetive battlesystem, Camouflage Index, Stamina....
dette spillet ser ut til å overgå alt annet på PS2 i mine øyne. I tillegg skal det være spillbart på E3 bak lukkede dører (typisk), men det virker faktisk som de skal klare å komme med spillet før året er omme. Utrolig nok.

Metal Gear Solid 3 to be playable at E3
 
#4
Opprinnelig skrevet av JumboJet@31.03.2004, 17.08
Jeg trodde faktisk at det utspilte seg på 80-tallet jeg. :eek:  Hvem spiller hovedpersonen i spillet da? <_<
Du spiller som Solid Snake
 
#6
I linken som LocoLennon hadde i sitt innlegg sto det at det var Solid Snake, men det kan jo godt være at det er Big Boss du spiller som.
 
#7
I 1964 var ikke Solid Snake født en gang, og jeg tror nok det er snakk om Big Boss. Noen som vet hva kodenavnet hans var? Uansett, regner med at de sier Solid Snake for enkelhetsskyld, for vi vet vel egentlig aldri hva Hideo Kojima har planlagt. Vi fikk heller aldri se bilder av Raiden før spillet kom ut, men jeg husker ikke engang om bildene fra MGS2 var fra noe annet enn Tanker seksjonen, før det kom ut.
 
#8
Jeg tror nok at kodenavnet er Solid Snake, og at man styrer Big Boss. Det høres da mest fornuftig ut...
 
#9
LocoLennon: De viste littegrann fra Fortune-kampen, men der var Raiden byttet ut med Snake.

Kanskje kodenavnet er.... Tamdamdidum...... Snake Eater! Men det bryter jo med tradisjonen å ha dyrenavnet til slutt. Så da er det sikkert Solid Snake.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#10
Det er non neppe Solid "David" Snake vi ska spille som i Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Jeg tror nok heller det er selveste The Big Boss vi ska spille som :) Siden Solid Snake ikke var født på 1960 tallet.
 
#11
Men det er vel fortsatt fare for at David Hayter skal være stemmen....

Så han er vel ikke bare Solid Snake, men faktisk en skuespiller... Og siden Solid er spøtt lik Big Boss, så kan vi fort få Davids skuespill igjen
 
#13
#15
Så gjennom de nye skjermbildene på Gamespot nå, og det var faktisk et par storyboards der.

Sjekk de ut her.



En mann med lapp for det høyre øyet og bandana? Kan det være Big Boss? Eneste som er litt rart er at han virker mye gamlere her enn i de skjermbildene vi har sett av spillet, så jeg vet ikke helt hva dette betyr. Og i følge bakgrunnshistorien til Big Boss så mista han ikke øyet før på 80-tallet. Damen ser ut til å hete Eva, et helt nytt navn i Metal Gear serien.
 
#17
Dæven han var lik på kronprins Håkon :blink:
 
#18
he he noen som gidder å sende det inn til se & hør "skilt ved fødselen"
 
#19
Opprinnelig skrevet av ak74u@02.04.2004, 16.00
he he noen som gidder å sende det inn til se & hør "skilt ved fødselen"
hæhæhæhæhæ....den var god :D
seriøst, det likne på håkon.

det var litt rart at snake fikk bart og skjegg, han så ikke sånt ut i den første trailer...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#20
Virker som om Metal gear solid 3 blir et friskt bidrag til serien. Forandring fryder ;) Kunne fort ha bli litt kjedelig å lurke rundt i baser og andre byggningskomplekser for tredje gang. De nye gameplay elementene virker også kule. Kamoflasjeideèn virker god. Håper også at det blir like stor mulighet for nærkamp moves som de sier, det kan bli kult :)

BTW: han lignet sinnsykt på kronprinsen.... :p