Metal Gear Solid 3

D

Doctor Downs

Gjest
#22
Jeg nevnte dette en gang på gamleforumet også, men mange ser fortsatt ut til å tro at Konami aldri sa noe om Raiden før spillet faktisk kom ut...

Jeg uthever dette så alle ser det...

I den ALLER første teaseren/traileren til MGS2 var det en fortellerstemme i bakgrunnen. Han fortalte storyen omtrent som dette:
"To år etter hendelsene på Shadow Moses blir et lasteskip senket utenfor New York kysten. Blandt de omkomne er et stort manskap, en rekke russiske leiesoldater og legenden Solid Snake.
Ett år senere
(var det ikke?) har en clean-up platform blitt bygget der skipet sank for å forebygge oljeforurensing. Der blir den amerikanske presidenten tatt som gissel av en terrorsitgruppe kjent som Dead Cell. En Fox Hound agent med kodenavnet Raiden blir sendt inn for å ordne opp.

Altså, Konami avslørte helt i begynnelsen at Raiden skulle være i spillet, og at det var ha som skulle "ordne opp". De avslørte også at de skulle bruke planten.

Men det er riktig at de aldri viste noen bilder av Raiden på planten, eller noe gameplay i det hele tatt. De viste noen klipp av Solidus og noen innendørsbilder tatt fra CG sekvenser, og de nevnte heller aldri Raiden etter den traileren.

Hvis dere vil se traileren så ligger den på MGS2 bonus discen.
 
#23
hum en agent fra fox-houd ville jeg tolket som solid snake,



men uansett de sier i MGS 3 trailern snake is the true hero, snake er jo baret et kode navn for hvor mye "skilz" de har, altså solid snake, liquid snake, solidus snake
 
D

Doctor Downs

Gjest
#24
Redigert nå.

...en Foxhound agent med kodenavnet Raiden.

...så han.


Men når jeg sjekker nå så stod det kasnkej Konami Internal på den, noe som kanskje tilsier at den aldri ble vist for offentligheten?

"Raiden goes into the Plant...alone..."
 
#26
Opprinnelig skrevet av L-virus+05.04.2004, 10.18-->
<!--QuoteBegin-znaak
@02.04.2004, 14.52
Dæven han var lik på kronprins Håkon  :blink:
Kronprins Haakon. Selv heter jeg Lars Haakon. De to a-ene spøker man bare ikke med [/b]
plz dont hit me mr. teacher, ja de 2 a'ene spøker man ikke med, kjenner en som heter Haakon (foreldrene hans er engelske så det forklarer kansje navnet). Han blir også hissig hvis man slriver navnet hans med å
 
#27
Kjenner/kjente en som heter/hette Håkon. Han kaller jeg for soppen.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#29
Det har kommet ut en ny MGS 3 film som viser en del demonstrasjoner( eller nå åssen det skrives) av kamuflasjen i spillet

Den kan hentes Her
 
#30
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@09.04.2004, 18.30
Det har kommet ut en ny MGS 3 film som viser en del demonstrasjoner( eller nå åssen det skrives) av kamuflasjen i spillet

Den kan hentes Her
oh your god, snake skremmer livet av vaktene med det aligator kostymet
 
#32
hehe så på den nu... Lo bra på slutten når han vandrer rundt :D:D:D Gleder meg ;)
 
#33
denne nye trailern kom for noen dager siden
det er den nyeste de har fått inn på gametrailers.com iallefall, det er et filmklipp av hvordan man kan kamuflere seg på forskjellige måter

se den her
 

Halky

Veteran bruker ;)
#34
Ka er vitsen med og legge ut linker til samme traileren hele tiden? Jeg la ut en, også kommer dere andre med deres egne linker som er om den samme traileren :p

Selv digget jeg slutten på den :)
 
#35
Opprinnelig skrevet av Aquila@04.04.2004, 22.05
Men når jeg sjekker nå så stod det kasnkej Konami Internal på den, noe som kanskje tilsier at den aldri ble vist for offentligheten?
Nettopp.

Bra den nye traileren ja, gleder meg bare mer og mer. Lo godt når han skremte vakten med alligator kostymet. Håper det kommer en lignende trailer for close-quarter combat snart. E3 er jo like rundt hjørnet også.. kanskje vi endelig får noen plot detaljer?
 
#36
Opprinnelig skrevet av thagen@10.04.2004, 00.44
E3 er jo like rundt hjørnet også.. kanskje vi endelig får noen plot detaljer?
Vil du ha plot detaljer da? Er det ikke bedre å sette seg ned med spillet når det kommer, og egentlig ikke vite noe som helst? Spillopplevelsen blir jo mye bedre da... Bare tenk på alle de overraskelsene som kommer :thumbsup:
 
#37
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@09.04.2004, 22.10
Ka er vitsen med og legge ut linker til samme traileren hele tiden? Jeg la ut en, også kommer dere andre med deres egne linker som er om den samme traileren :p

Selv digget jeg slutten på den :)
Var det den samme? sorry, jeg gadd bare ikke lese gjenom hele topicet
siden jeg vet en hel del om spillet fra før.. :D
 
#39
Opprinnelig skrevet av Kazai+10.04.2004, 06.11-->
<!--QuoteBegin-thagen
@10.04.2004, 00.44
E3 er jo like rundt hjørnet også.. kanskje vi endelig får noen plot detaljer?
Vil du ha plot detaljer da? Er det ikke bedre å sette seg ned med spillet når det kommer, og egentlig ikke vite noe som helst? Spillopplevelsen blir jo mye bedre da... Bare tenk på alle de overraskelsene som kommer :thumbsup: [/b]
Det er klart det ville blitt det, men jeg klarer ikke holde meg unna. Nå vet vi jo så godt som ingenting om plottet, og jeg vil ihvertfall vite litt om hva jeg kan forvente. Hvis E3 traileren har plot detaljer så kommer det sannsynligvis til å bli det siste jeg ser før jeg spiller det selv.
 
#40
Du spiller en eller annen Snake.

Det ryktes om en Metal Gear, og du blir sendt ut for å sjekke ut.

Det FINNES en Metal Gear, og du blir nødt for å ødelegge den.

.
.
.


der var plottet oppsummert...