Metal Gear Solid 3

#41
Ehh, hvordan kan det finnes en "Metal Gear" i 60-tallet? Var ikke den Metal Gear i Outer Heaven den "første" Metal Gear som fantes? Tror heller ikke at det kommer til å være en Metal Gear i form av en "bi-pedal battle tank" i MGS3.

For en stund tilbake ble det delt ut MGS3-flyers. Da jeg så bilder av det på nettet, viste de bilder av en tanks samt. en pappmodell av denne tanksen.
Kanskje denne tanksen er en prototype som kan "morphe" seg til en bi-pedal battle tank (Metal Gear, as we know it <_<) ???

Share your toughts... :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#42
Kanskje Hideo Kojima har funnet på noe nytt denne gangen, istedet for at alt skal handle om en ny Metal Gear-maskin... At spillet heter Metal Gear Solid er nok fordi et er en oppfølger.
 
#43
LocoLennon: Tenkte på litt mer detaljert info enn det der. =]

Spillet holder seg nok til tradisjonene, og det vil nok være en slags Metal Gear i bildet. Er nok sannsynlig at det vil være den tanksen Snake Eater nevner. Kanskje ikke fullt så farlig, og langt i fra så mobil, men fortsatt en seriøs trussel på den tiden spillet tar sted. Kanskje vi får se en ung Dr. Petrovich? =]
 
H

High_Tower

Gjest
#44
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@31.03.2004, 18.33
I 1964 var ikke Solid Snake født en gang, og jeg tror nok det er snakk om Big Boss. Noen som vet hva kodenavnet hans var? Uansett, regner med at de sier Solid Snake for enkelhetsskyld, for vi vet vel egentlig aldri hva Hideo Kojima har planlagt. Vi fikk heller aldri se bilder av Raiden før spillet kom ut, men jeg husker ikke engang om bildene fra MGS2 var fra noe annet enn Tanker seksjonen, før det kom ut.
Jeg er helt enig her, Solid Snake kom ikke til før på 70-tallet og ble ikke født på vanlig måte, men "lagd" med gen-teknologi sammen med sin tvillingbror Liquid Snake, så det er nesten nødt til å være Big Boss eller kanskje en fjernere slektning. :eek:
 
#45
At det ikke kan være en Metal Gear på 60-tallet, har jeg faktisk ikke tenkt på. Men det styrker bare troen min på at delen i jungelen med Big Boss bare er en "intro" à la Tanker Chapter i MGS2.
 
#46
jeg støtter deg i den teorien kjylling mann, hideo er en sikkelig luring
 
#47
MGS3 blir sinnsykt!!! Jeg gleder meg så inni granskauen til det kommer i butikken :thumbsup:
Er enig i at Hideo er en skikkelig luring, klarer alltid å holde spenningen på topp, skal bli spennende som dere sier å se om det er den virkelige snake eller Big boss eller hvem det er som blir hovedpersonen. Virker litt rart ut ja at det kan være Solid Snake siden han ikke var født på 60 tallet, i såfall ville han hvert en oldis i MGS2.

Har noen av dere med MGS fans runna substance 100%?
Jeg har gjennomført 97-98% men de siste oppdragene med MGS1 Snake er rå vanskelige, men drit konge! :king:
 
#48
jada, jeg har 100 % på substance....snake fra mgs er vanskelig. bruktelang tid å klare alt med han...

synes det er litt rart at vi ikke skal spille som solid snake, siden kojima fikk en del kritikk for at vi måtte spille som Raiden i mgs2. Det er jo så klart en stor forskjell på big boss og raiden, men ville nok heller sett Solid snake i Mgs3...

I et intervju med kojima: in a way you're going to play as Solid snake, but in another way you're not.....ikke noe å bli lur av.
 
#49
Når det gjelder den tanksen vi har sett. Det er vel ikke helt utenkelig at Metal Gear på 60-tallet er en slags rullende rakett-oppskyter? Ville jo vært ille nok det, bi-peds kommer jo MYE senere
 
#50
Det er givetvis ikke bare Gamereactors redaktionen der glæder sig til at få fingrene i det tredje Metal Gear Solid-spil med undertitlen Snake Eater. Nu har Konami så løftet sløret for udgivelsesdatoen – i hvert fald i USA.

Den eksakte dag forbliver stadig hemmelig, men det står i hvert fald fast af Snake Eater er på gaden i november i USA. Om det betyder at vi europærer også får chancen for at tage styringen over Snake i samme måned vides ikke, men vi håber da inderligt på det.

Vi vender tilbage når vi ved mere.





:ninja: :) :D :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
#51
#52
Jeg håper virkelig spillet kommer ut til November. Jeg føler mange ganger at jeg har kjøpt katta i sekken når jeg kjøpte amerikansk PS2, for i den siste tiden virker det som spill ikke kommer spesielt raskere i amerika, særlig med det ryktet om at FFXII er utsatt til desember 2005 fordi de vil gi pusterom for Dragon Quest VIII.

Men om det viser seg at MGS3 kommer ut i november i amerika, og mars 2005 i europa, så har hvertfall maskinen gjort LITT nytte av seg.
 
#53
hvis det kommer i mars 2005 i europa, håper jeg de slenger med masse exstra støff, sånn som "making of DVD" og europe extreem vansklighets grad




:p :D :ninja:
 
#54
Sjekk her! "3. kvartal 2004."
no.playstation.com og uk.playstation.com har satt 3. kvartal som release dato.
Kan vi tro dem dem? Så lenge MGS3-SE kommer før jul er jeg fornøyd. :D
 
#55
Jeg tror dem ikke.
 
#57
3. kvartal er tidlig ja, og tviler sterkt at det kommer ut her på den tiden.
Jeg håper at Konami velger å utgi MGS3 like etter US releasen. MGS3 blir jo perfekt som en julegave :D.
 
H

High_Tower

Gjest
#58
Metal gear solid 3 kommer sikkert ikke før etter nyttår(2005), for da har det gått en tid siden US-utgivelsen.
Og det kan jo være en fordel for oss,hvem vet.