Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

#2
DU ANER IKKE HVOR LENGE JEG HAR VENTA PÅ DEN!
*laste ned*

EDIT:

Raiden er tilbake :confused:
Drakten hans er kul ihvertfall.
Naomi er tilbake :D
Meryl er tilbake :D

Men..."Its time for me to protect you, Snake" - Raiden
o.o

JEG GLEDER MEG :D
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#3
Hallllllle herren har talt eeeh jeg mener Hideo :D



edit: er dette en teaser trailer til traileren som skal vises på e3? (linken virker ikke!)



edit 2: Old Snake =



=D
 
#4
SITAT(Trench_Rat @ 09.05.2006, 07.54) 1729
Hallllllle herren har talt eeeh jeg mener Hideo :D
edit: er dette en teaser trailer til traileren som skal vises på e3? (linken virker ikke!)
[/b]
Denne er den som ble vist på Sony sin pressekonferanse tror jeg.
Om det kommer noen flere trailere er det bare Hideo som vet.
Konami har pressekonferanse imorgen klokken 7 om morgenen ca. Det er stor sjangse for at Hideo forteller litt mer om MGS og med litt flaks får vi en til trailer :D

Men var det bare jeg som merka at alle de andre characterne ikke hadde blitt noe eldre? Det var bare Snake? Enten så går alderen til kloner raskere...eller..så har HIDEO BESTEMT SEG FOR Å INVOLVERE TIME MACHINES!

"Stuck in the future, fighting evil mech robots, Snake must call his side-kick Robin..urm..I mean Raiden to come and save him from them. When Raiden comes through the time machine he also finds a suit. This is the complete plot outline of MGS 4. Enjoy"

..vel noe sånt kunne aldri skjedd med Hideo i styret. <3
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
De som fulgte litt med i toeren istedetfor å tukle og leke med tissefanten sin, ville snappet opp at både Solidus og Solid Snake tidligere hadde gjennomgått genterapi i ung alder slik at aldringsprosessen ble påskyndet. Det kan lønne seg å ikke skippe de mange codec-samtalene, selv om de kanskje ikke er 100% engasjerende hele tiden. ;)

Edit: forresten...



CRAWWWLLLING IN MY STEALTH SUUUIIIIITTTTT,
THESE WOOOUUUUNDS REQUIRE RATIOOOOOOOONNNNNNNNS!

:D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
SITAT(Archtor @ 09.05.2006, 08.06) 1732
Det lønner seg å skippe de mange codec-samtalene, fordi de er nøyaktig 0,01‰ engasjerende hele tiden.[/b]
FIX'D.
 
#7
SITAT(Archtor @ 09.05.2006, 08.06) 1732
De som fulgte litt med i toeren istedetfor å tukle og leke med tissefanten sin, ville snappet opp at både Solidus og Solid Snake tidligere hadde gjennomgått genterapi i ung alder slik at aldringsprosessen ble påskyndet. Det kan lønne seg å ikke skippe de mange codec-samtalene, selv om de kanskje ikke er 100% engasjerende hele tiden. ;)
[/b]
Nå er du frekk -_-
Jeg har lest alle Codec samtalene flere ganger, men jeg var tross alt rundt 7 år når jeg rundet Metal Gear Solid (Hvor vi fikk vite dette), og jeg har ikke god hukomelse.
 
#8
Liquid sier også noe om at siden Big Boss var gammel når de klonet ham, vil klonene dø fortere.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
SITAT(Aleks @ 09.05.2006, 08.45)
Nå er du frekk -_-
[/b]


SITAT(Agahnim @ 09.05.2006, 08.56)
Liquid sier også noe om at siden Big Boss var gammel når de klonet ham, vil klonene dø fortere.[/b]
"Our raw materials are vintage, brother". Godt å se at ihvertfall noen har gjort leksa si. :)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#10
Syns dette virket utrolig bra. Fikk en enorm følelse av nostalgi når jeg så alle de gamle heltene!

Kojima kan dette med teasere/trailere.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Gidder ikke spekulere en halv meter rundt hva som foregikk i den demoen. Det var skitstilig, men er det noe jeg har lært av Kojima så er det at man aldri kan stole på trailerne hans. :laugh:
 
#13
Dette hadde jeg ventet lenge på. :). Ser Raiden is bækk, men hva i helvete har skjedd med han?
Min syke fantasi lurte meg til å håpe på en gameplay trailer. Det hadde vært noe det. :D
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#16
Det ser ut som historien i dette spillet kommer til å være en anelse mer... brutal enn tidligere. Hirr. Raiden ser jo ut som <strike>hun
</strike> han har blitt en slags mekanisk zombie. Nesten som Grey Fox.
Men hvem er han ninjaaktige duden som kverker walkerne?

Lodin: Du har så evig rett. Den fyren er sleip som en ål.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
Jeg... tror jeg skjønte den :(

Dette er selvfølgelig bare en teori, og hva som har bragt meg til den teorien er i traileren dere alle sitter og ser på, men jeg bleiker skrifta som spolier allikevel...

Meryl sa "We are the new FOXHOUND." Raiden understreker det ved å gi sin støtte til den nye lederen, som alle andre. Snake drepte Big Boss som Big Boss drepte The Boss før ham. Snake er verdens farligste mann, og han er i ferd med å bli som den forige. Liquid påpeker at Snake (går jeg ut ifra) "drepte Abel". Som Kain i bibelen har Snake jammen drept broren sin også. Og nå... Nå er han redd for å ta etter faren sin. Han vet det ligger i genene sine. Naomi Hunter sier det rett ut: "We must not pass our sins onto the nest generation." De andre klonene har allerede tatt etter sin genetiske far. Arsenal Gear var Liquids Outer Heaven etter han feilet i MGS. Selv den perfekte klonen, Solidus, gav etter for tørsten etter makt som lå i genene hans. Snake ser bare én utvei... Babang!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#18
Det er ingen dårlig teori. Men han må sikkert gjennomføre ett siste opppdrag først. "Bare ett oppdrag til... Så får jeg kanskje endelig fred." >_<
 
#19
hideo kojima <3
 

Halky

Veteran bruker ;)
#20
Wow, nice denna, skulle seff bare hatt den med engelske stemmer :p Men er litt spent på hva som egentlig skjer med Snake i dette spillet, men en ting er klart, PS3 ska bare skaffes for MGS4, forløpig :) :D