Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

#21
SITAT(Archtor @ 09.05.2006, 08.06) 1732
De som fulgte litt med i toeren istedetfor å tukle og leke med tissefanten sin, ville snappet opp at både Solidus og Solid Snake tidligere hadde gjennomgått genterapi i ung alder slik at aldringsprosessen ble påskyndet. Det kan lønne seg å ikke skippe de mange codec-samtalene, selv om de kanskje ikke er 100% engasjerende hele tiden. ;)

Edit: forresten...



CRAWWWLLLING IN MY STEALTH SUUUIIIIITTTTT,
THESE WOOOUUUUNDS REQUIRE RATIOOOOOOOONNNNNNNNS!

:D
[/b]
u r my hero <3

Metal Gear Solid på PSX er vel et av mine all time-favorittspill, hvor de andre spillene i serien bare har blitt spilt gjennom omtrent èn gang.
Får håper det funker for meg denna gangen.
*titze på trailer*
 

Halky

Veteran bruker ;)
#23
Hms, kom bare til og tenke på en ting her, var ikke Roy Camppell død? Syns nå det kom frem i MGS2, at han hadde død eller noe, men kan seff bare være meg som lurer. Og jeg gleder meg seff enda mere til den traileren som kommer :D
 

Kilik

Lokal moderator
#24
Konami kommer med en ny trailer på pressekonferansen sin nå: "If you think what you saw yesterday [on MGS4] was impressive, we've got a big surprise for you today."
 
#25
Jeg klarte ikke la være å se den selv om jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle se den. Jeg har uansett lært at Master Hideo ALLTID har en eller annen overraskelse på lur.
Jeg begynte nesten å gråte. Jeg kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til dette spillet. Det ser ut som de har oppgradert Raiden fra å være en pyse til å bli supermanslayer på lengde med Gray Fox. Noe som gjør at jeg håper at en del av spillet er som Raiden(tenk at jeg skulle si det). Historien i MGS2 føles heller ikke så bortkasta ut som det den gjorde før, og endelig skal spørsmålet mitt på hvordan det gikk med Meryl besvares. Vår alles favoritt badass Ocelot er tilbake, og krigen virker endeløs. Og midt oppe i alt dette sitter en gammel og utslitt Solid Snake.

Jeg lukter at et nytt favorittspill er på vei.
 
#26
SITAT(Halky @ 09.05.2006, 23.35) 2184
Hms, kom bare til og tenke på en ting her, var ikke Roy Camppell død? Syns nå det kom frem i MGS2, at han hadde død eller noe, men kan seff bare være meg som lurer. Og jeg gleder meg seff enda mere til den traileren som kommer :D
[/b]
Var vel bare at han ikke var involvert i det. Det sies vel ingenting om at han var død, vi fikk bare vite at simulasjonen lagde en dataversjon av han.
 
#28
Får bare håpe at "No place to hide" ikke går igjennom hele spillet. MGS serien har alltid vært ett actionfylt hide-and-seek spill.

Men jeg tviler sterkt på at spillet blir søppel gameplay messig. Alle spillene i serien har rocka min og millioner av andre sin verden.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#29
UPDATE: på siden jeg nevnte tidligere har videoen nå gått live. Desverre så kneler serveren, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og klikke linken mange ganger.

UPDATE 2: Fikk da endelig, etter flere timers av-og-på trykking på linken, sett saken. Selv om den måtte stanse for å bufre fem sekunder hvert femtende sekund. Jeg hater Konamis udugelige Windows Media-streams.

Men selve traileren var dritrå. Den avslørte ikke så veldig mye mer enn den korte traileren, men du får alt mer grundig forklart, pluss masse eye candy/action. Nå har ikke Snake SISen (lappen over øyet) lenger. WTF? :blink:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#31
SITAT(CyberK @ 10.05.2006, 13.12) 2291
Nå har ikke Snake SISen (lappen over øyet) lenger. WTF? :blink:
[/b]
Kanskje han får den utover mot slutten av det ferdige spillet. For å understreke rollen hans i "the bloodline".
 
#33
Haha, elsket at de tullet med datoen på slutten.

Ellers gleder jeg meg utrolig etter hva vi har sett. Grafikken kan man iallfall ikke klage på, og jeg tror det blir en spesiell stemning når Snake er såpass gammel. Blir uvandt å se han såpass gammel også i grunn, men jeg håper David Hayter holder seg til standard-stemmen så vi slipper en bestefar-stemme gjennom spillet fra Snakes side. :$
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#35
Ok nå er E3 messen over for min del, sees på Tokyo game show mr. Hideo





:wacko:





HVA FAEN ER I VEIEN MED ANSIKET HANS :mellow:


edit: fort noen foto-handle en dildo innd er hvor pistolen er =D
 
#36
Herregud, nå så jeg nettopp denne herligheten av en trailer. Har aldri sett noen trailere til noen som helst spillserie som er bedre enn de til MGS-spillene. Var morsomt med den kassen med vannmeloner. I all alvorligheten i serien er det alltid "krydret" med litt humor.

MGS 4 er først og fremst grunnen til at jeg skal ha meg en PlayStation 3. Ser egentlig ingen andre grunner lengre, nå som neste GTA kommer samtidig på 360.
 
#38
Så traileren nå. Hvis dette spillet blir halvparten så bra som det ser ut til å bli er det alene grunn nok til å kjøpe en PS3.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#39
SITAT(Adroon @ 10.05.2006, 21.32) 2515
Laster ned traileren i spenning nå. Er det noe gameplay i den?

EDIT: Når er tokyo game show?
[/b]

pleier å være i slutten av September :ninja:


edit:


Hideo har det "white man, now you gonna get mind fucked" smilet

 
#40
SITAT(Trench_Rat @ 10.05.2006, 19.14) 2508
Ok nå er E3 messen over for min del, sees på Tokyo game show mr. Hideo


:wacko:

HVA FAEN ER I VEIEN MED ANSIKET HANS :mellow:
edit: fort noen foto-handle en dildo innd er hvor pistolen er =D
[/b]

trokke det er noe galt med ansiktet, sikkert bare litt skitten

men jeg har en følelse på at han ikke skal ta selvmord der (dahh!), men at det er et slags tilskudd han må ta som han putter i pistolen.. og tar det via pistolen pga alderen hans. :unsure:

robotene høres ut som kuer :p