SITAT(Erico @ 10.05.2006, 21.02) 2498
SITAT(DiRTY D @ 10.05.2006, 10.32) 2254
Altså, stealth-elementet er ikke borte i det hele tatt, det er bare det at man må tenke litt annerledes denne gangen. "No place to hide" er bare en ny vri på det gamle, med tanke på at det må litt andre metoder til for å lure de biomekaniske monstrene enn f.eks. mennesker. Vet ikke om dere la merke til det, men i traileren ser man at Snake gjemmer seg i en steinhaug ved hjelp av sin nye drakt som har kameleonaktige egenskaper, slik at han blendes inn med terrenget. Det jeg kan tenke meg her, er at Kojima har latt seg inspirere av T-Rex-scenen i Jurrasic Park(der den beste måten å gjemme seg på var å forholde seg helt musestille og i ro), samt det at han blander inn kamuflasjemekanikken fra Snake Eater. Tror dette kan bli moro, jeg.
Spillet ser jo kongelig ut, men jeg har problemer med å se stealth-elementene som har vært rimelig vitale i de tidligere MGS-spillene...
[/b]
[/b]
Får bare håpe at "No place to hide" ikke går igjennom hele spillet. MGS serien har alltid vært ett actionfylt hide-and-seek spill.[/b]