Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Kilik

Lokal moderator
12.juni er datoen i USA.

Det kommer også en meget fristende bundle:
SITAT
Sony is releasing a PlayStation 3 bundle for the release of Metal Gear Solid 4. It will include an 80GB system, the game and one Dual Shock 3 controller for $499 [ca. 2600 kroner med dagens kurser]. We assume that this bundle will hit June 12th alongside Metal Gear Solid 4.[/b]
Kotaku

PS3 er jo rimelig importvennlig, så mulig jeg slår til her ja...

Halky

Veteran bruker ;)
Menne så blir spørsmålet da. Kommer denna bundelen til Norge eller Europa i det hele tatt? Siden nå det er jo bare den kjipe 40gb versjonen som er her ute på markedet.

CyberK

Finner ikke på noe.
Juni er jo bra. Jeg var redd for at MGS skulle dukke opp sånn ca. midt i oppkjøringen til eksamener og føre til at jeg måtte gå året på nytt eller noe slikt, men sommerferien passer jo aldeles utmerket til å sitte i en mørk kjeller og spille Playstation.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Halky @ 26.02.08, 22.13) 104440
Menne så blir spørsmålet da. Kommer denna bundelen til Norge eller Europa i det hele tatt? Siden nå det er jo bare den kjipe 40gb versjonen som er her ute på markedet.
[/b]
Det er der "importvennlig" i posten over deg kommer inn i bildet.

Lodin

Der Waaaah
It's just a box.

Nå husker jeg ikke helt dimmen på PS3en, men etter mine beregninger bør det gå fint ann å gjemme seg i denne.
Det er forøvrig den nye 80 giggern som ikke er lansert ennå som man får med her. Specsene er ikke klare, men man regner med at den får en oppdatert BR-laser samt litt annet snacksy innventar. Dette blir altså PS3 modell nummer 7 på markedet.

Glir ikke denne pakken gjennom tollen da hvis man kjøper det fra vgplus ?

Dette er bundle heaven. Bestiller muligens denne pakken selv hvis jeg ikke er på ferie eller no..

Lodin

Der Waaaah
Nei denne digre boksen jeg fint kan gjemme meg selv og bikkja i og opplagt inneholder noe som ville gitt staten tusenvis i inntekter, det er bare en gave! Nei den kosta bare 199 kroner =D

Posten Norge vet hva dere driver med og de driter i det(stort sett). Av en eller annen grunn har noen gitt dem jobben til tollerne(stort sett). Bare ikke gjør det opplagt(stort sett).

Innbiller meg at noen her på forumet med erfaring fra vgp sa at det gikk fint. Ble sendt som repair eller noe ? Har jeg drømt dette ? Røykt urter ?

Nå ble jeg usikker :usikker:

Lodin

Der Waaaah
SITAT(DiRTY D @ 27.02.08, 20.01) 104643
Innbiller meg at noen her på forumet med erfaring fra vgp sa at det gikk fint. Ble sendt som repair eller noe ? Har jeg drømt dette ? Røykt urter ?

Nå ble jeg usikker :usikker:
[/b]
De fleste utenlandske sjapper som denne vet at norge kjører hård justis på ting som faller under toll. Derfor er det lurt å sende dem en mail etter at du har bestilt for å spørre hva de gjør med varen.
Vanligvis merker de det bare som en gave og den flyr gjennom, men det er ikke like lett når det er en subatomisk komputer fra Irak...
også kjent som en PS3.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Lodde more liek FUD-de amirite

Bestiller du fra VG+ og sender med DHL (som er eneste mulige fraktmetode uansett), tar DHL seg av alt, inkludert fortolling. Min firetusen-boks gikk gjennom merket $20 toy game ihvertfall, samme som med flere andre på forumet.

SITAT(Thinaran @ 27.02.08, 20.29) 104653
Lodde more liek FUD-de amirite
Bestiller du fra VG+ og sender med DHL (som er eneste mulige fraktmetode uansett), tar DHL seg av alt, inkludert fortolling. Min firetusen-boks gikk gjennom merket $20 toy game ihvertfall, samme som med flere andre på forumet.
[/b]
Det forklarer hvorfor en gigantisk Rock Band pakke gikk gjennom tollen på 20$ lett som bare det. Greit å vite. Det er ikke umulig det blir denne bundlen her på meg også. :eek:

Da var jeg ikke helt bak mål allikevel da (denne gang :p)
Det høres veldig interessant ut. Planen har vært å vente på MGS4, fått spillet i en bundle pakke høres enda bedre ut.
Nå er også dollar kursen rekordlav, har visstnok ikke vært så lav siden 1981.
Og den er spådd til å synke mer.

Høres ut som et smart tidspunkt å importere på.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(kilik @ 26.02.08, 22.37) 104426
12.juni er datoen i USA.

Det kommer også en meget fristende bundle:
Kotaku

PS3 er jo rimelig importvennlig, så mulig jeg slår til her ja...
[/b]

steike faen det er jævlig fristenede og importere den bundelen der, er BD spilleren i PS3 sonefri?

BD spilleren er ikke sonefri. Men en god del filmer er det.
Husker å ha sett en liste over det en eller annen plass, var muligens her på forumet. Ellers fungerer Wikipedia og Google ypperlig :)