Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Tror folket det er vits å forhåndsbestille spillet? Jeg gidder virkelig ikke om jeg bare kan spasere inn i en butikk å kjøpe det den 12., men det var jo mangel på GTA4?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hvorfor gamble? Jeg ville gjort det, skal så lite til uansett.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Forhåndsbestille fra Platekompaniet kommer nok til å bli mitt valg, da dukker det opp i postkassa en dag før release eller i verste fall samme dag og koster trolig ikke mer enn 499 + porto.

For min del tror jeg at jeg skal bestille den bundlepakken fra USA, slipper heldigvis å styre med tollgrenser og sånt tøv her :D

Frakt mellom USA og Australia er relativt billig, så tror ikke det blir mer enn 100-200 kroner i porto for meg. Hvilken nettsjappe har den beste prisen? Klarte ikke finne bundelen hos vg+, så kanskje dere vet om noen andre sjapper som har den.

Steriøst! Skal nok gjøre det samme som deg sheriffen, men hvordan veit du at den ikke blir stoppet i tollen?

Er ingen usaklig lav tollgrense på import i Australia som det er Norge, så det vil ikke være noe problem for meg å bestille ting fra USA siden jeg ikke må betale alt mulig tøv sånn som i norge.

Den kan fortsatt bli stoppet i tollen, men jeg trenger ihvertfall ikke betale noe ekstra og pakken min blir bare noen dager forsinket.

D

Doctor Downs

Gjest
Og så sende den videre til Norge for enda mer fraktkostnader og kanskje atpåtil tollavgifter? God idé.

CyberK

Finner ikke på noe.
For alle dere som sier at Metal Gear handler for mye om cheesy historiefortelling nå om dagen, her er en trailer som helt klart og definitivt viser at dere tar helt feil.

Jeg digget den selvsagt. :laugh:

PS: Denne her herjer også vilt.

D

Doctor Downs

Gjest
Den første der var faktisk en helt perfekt trailer for et Metal Gear Solid-spill. Merker jeg gleder meg litt igjen!

Preordra idag, fra EB og cdon. om ikke cdon leverer i kassa på dagen så sendes det tilbake og jeg henter det på eb isteden.

Noe news om Limited edition i norge?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forhåndsbestilte fra VG+ i går. Satser på tollvesenet har avspasering den dagen.

Liten digresjon, men til dere som bruker VG+, kan man velge at pakken blir sendt med posten nå? Forrige gang fikk jeg av en eller annen grunn bare DHL som valg, og de krever latterlige summer. Men første gang jeg bestilte fra dem (Brawl) var det altså ikke sånn at jeg ble tvunget til å gå for DHL.

oma

Village Drunk
ikke akkurat MGS4, men var innom gametrailers i dag og bare sjekket ut ting da jeg så en MGS Retrospective banner ting, klikket og jøss: masse bakgrunnsinfo om Snake, kojima og ja, alt en trenger å vite egentlig. Litt sånn koselig mens man venter på 4ern

http://www.gametrailers.com/game/6748.html

90minutter!? jeeeebuuus kraaaist.......

Og fler av de tilogmed?

Jaja, popcorn og spill kan endelig kombineres skikkelig.