Nå som Radien er super grayfox etterligning hadde det ikke gjort meg noe å spille noen få minutter med han. Hvis det var en del slakting som var nødvendig for eksempel. Men at han skulle stjele showet til snake? No way in hell.
Siden det bare var første del i spillet som foregår i midtøsten som du sa, så er det kanskje noe i denne traileren her: http://www.gametrailers.com/player/33545.html?type=mov ? At vi tilslutt ender opp der alt startet, nemmelig Shadow Moses. Hadde vært litt stilig egentlig
Hehe, vet godt at alt starta i Outer Heaven, men MGS startet på Shadow Moses(MG serien startet i Outer Heaven) og Shadow Moses var jo en slags revolt av Outer Heaven.
Er det bare meg, eller er "is it possible to replay the classic masterpiece" litt vel ondskapsfullt, hvis det ikke er sant? Blir vel litt som å tilby deg en øl og si at de kødda etterpå.
Hehe, vet godt at alt starta i Outer Heaven, men MGS startet på Shadow Moses(MG serien startet i Outer Heaven) og Shadow Moses var jo en slags revolt av Outer Heaven.
Det spørs hvor langt tilbake du har lyst til å trekke linjene dine. Alle vet jo at det startet alt under andre verdenskrig, egentlig. (Fulgte med på codec-samtalene jeg sjø.)
Med at "det hele starta" i Outer Heaven mener jeg spillserien, sånn ellers. Var noe rask borti Russland også men jeg har ikke orka å fullføre Naked Snake: Snake Snake enda så det kan bare ryke og reise.
Det spørs hvor langt tilbake du har lyst til å trekke linjene dine. Alle vet jo at det startet alt under andre verdenskrig, egentlig. (Fulgte med på codec-samtalene jeg sjø.)
Er ingen som vet om den i det hele tatt kommer hitt til landet. Så vi får nok bare vente og se. Jeg vurderer den 80GB pakken selv, den ser meget meget fristende ut.