Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Får Europa PS3 med MGS4 bundled ? Isåfall er det den versjonen jeg grabber med meg fra butikk.
Eller lønner det seg å importere i dette tilfelle også ?

Kommer den Metal Gear Saga Vol. 2 med spillet (SE eller LE) eller er den noe stand-alone greie? Og ikke minst kommer det til europa eller er det bare US?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det finner vi vel ut etterhvert. Bare sjekk Kotaku daglig og se etter overskriften "Europe gets shafted again".

Kilik

Lokal moderator
Får Europa PS3 med MGS4 bundled ? Isåfall er det den versjonen jeg grabber med meg fra butikk.
Eller lønner det seg å importere i dette tilfelle også ?
Ikke hørt noe om det nei. Prisen i USA for 80 GB (bakoverkompatibel) med rumble og MGS4 er $499, 2 491 kroner etter dagens kurs. Selv med moms og frakt vil det nok da lønne seg med amerikansk versjon uansett. Til sammenligning er veilende pris i Norge på 40 GB uten bakoverkompatibilitet 3995,-. Men så er det dette med garanti og sånt da...

Jeg trenger forsåvidt ingen garanti. Sony pleier å levere varene.
Eneste som er at Blu-Ray blir sone 1 da antar jeg ? Noen andre minuser jeg må ta stilling til ?

D

Doctor Downs

Gjest
Krysse fngra for Freeloader / Action replay med bakoverkompatibilitet, da. ... noe som er lite sannsynlig ettersom det ikke er noe soneproblem å fikse med PS3-spilla :(

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Blu-ray er sone A. Men mange av dem er som nevnt sonefrie.

Lodin

Der Waaaah
When we first showed the game engine at TGS, the staff were really proud and happy. PS3 was a dream machine, y'know, and we were going to work on this and that - and we had so many ideas. But when we actually started developing the game, we realized there were a lot of restrictions and so it turned out how you see it today. The original vision was to go ten steps further, the reality was just one step, which isn't to say we didn't progress.
Så hele den E3 traileren hvor de skrøyt av at dette er realtime og spillet kommer til å se sånn ut var egentlig ikke realtime og spillet ser slett ikke sånn ut. Tydlig at Kojima har samarbeidet nærmere med Sony enn noen ante. :q1:

Jeg synes da spillet ser ganske så fantastisk ut jeg da... Jo mer jeg spiller ps3 jo mer legger jeg merke til forskjellen i grafikk når jeg skrur over på et ps2 spill.

Edit: Jeg har forresten forhåndsbestillt det nå og står som nr. 2 på gamestop i kongsberg

CyberK

Finner ikke på noe.
Er det noen stor overraskelse da? :elsk:

Jeg merker meg at previewen avslører at denne herre midtøsten-byen kun er første del av spillet, mao. så kan det virke som om Kojima prøver å dra et MGS2-triks på nytt her...