Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Noen som har noe erfaring med Gamestop? Ganske keen på å bestille LE versjonen. Finnes det forøvrig noen europeisk LE versjon?

EB games selger LE versjoner, men ingen forhåndsbestillinger >_<

Hva er spesielt med LE versjonene? Hva følger med der som man ikke får ellers?
Jeg har forhåndsbestillt på Gamestop nå. Jeg får med t-sjorte og en ekstra dvd. Kos sier nå jeg. Hvis jeg ikke bomma helt på plakaten jeg leste i forbifarten så kan man også her bytte inn to PS3 spill (som på gta4) å få MGS4 dersom man forhåndsbestiller. MGS4 nærmer seg, og jeg gleder meg stort. Setter nå igang med å spille de fire første MGS for å bygge opp til MGS4. Kunge.

De første anmeldelsene til MGS4 er kommet og til nå virker det lovende.
Toppkarakter derimot tar jeg med en klype salt, spesielt når det kommer fra PSOM.
Men så har jo svenske LEVEL også gitt toppkarakter.
Det skal bli spennende å se hvor dette spillet lander på Gamerankings.

PlayStation Official Magazine (UK): 10/10
PlayStation Official Magazine (US): 10/10
PlayStation Official Magazine (Italy): 10/10
PlayStation Official Magazine (Dutch): 9.6/10
LEVEL (Sweden): 10/10
Joypad (France): 19/20
Jeuxvideo Magazine (France): 18/20

Kilde: http://www.videogaming247.com

Edit: Ramlet nettopp over at PlayStation Official Magazine (Italy) gav Haze 9/10. Den klypen med salt ble plutselig til en sekk :p

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Eurogamer gir det 8/10.

En ting jeg stusset over:

Eurogamer skrev:
(Take note, however, that there are several minutes of install time to be endured, not just at the start, but before each act - albeit graced with a fantastic animated graphic of Snake smoking next to some health warnings.)
lol wut

http://www.gamespot.com/news/6191744.html?tag=latestnews;title;4

Flere Metal Gear spill? Kojima har sagt at dette blir det siste spillet i serien, men det ser ut som han har forrandret mening nå. Vet ikke helt hva jeg føler om saken. Fortsetter de å lage fantastiske spill, så for all del, men det er vel begrenset hvor mye lengre man kan holde på. Hadde dog vært kult med ordentlige versjoner av metal gear og metal gear 2. Med en historie og greier.

D

Doctor Downs

Gjest
Så ca. halve spillet er cutscenes i følge IGN UK. "Because this is a return to and a best of and an everything you ever loved about a Metal Gear game, all wrapped up and distilled into one, undiluted vision of gaming." Det er som jeg har sagt; det er ingen vits over hodet i å bli skuffa over dette, ihvertfall ikke hvis du hater det og er dum nok til å gå og kjøpe spillet. Det er virkelig fare for at det blir PS3 på meg i sommer.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kom igjen, bring on noen 5er og 6ere! Alle disse gode karakterene gjør det vanskeligere for the haters =(

D

Doctor Downs

Gjest
Ja, for all del. Gidder ikke høre dere syte om cutscenesa når dere har gått ut og betalt 600 kroner for det fjerde spillet i en serie dere hater. >_< Gi oss noen dårlige anmeldelser så dere kan rettferdiggjøre å avstå!

oma

Village Drunk
Vente til det har vært ute en liten stund, så skriver impy sikkert noe sure greier på gamer.no og så kan hatersene sitte å være enige :p

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke undervurder våre egne hatere! Får nok spilt det/sett på at noen spiller det, og hatet nok derfra. Eller, trenger vel ikke spille det heller.

Go Pi Iss Trii!

D

Doctor Downs

Gjest
Hmf, jeg skal prøve å styre meg fra å kjøpe PS3 (og lese MGS4-spoilere) til etter sommeren. Slipper i det minste importtoll hvis jeg bestiller fra Amrikka til England etter jeg kommer tilbake.

Lodin

Der Waaaah
Siste EGM har anmeldelse av spillet, men ingen karakter. Pga. visse sære restriksjoner fra Konami valgte de å ikke gi det noe score. :fisk:

CyberK

Finner ikke på noe.
Er det en spoiler? For da tør jeg ikke lese det. D;

Må være hard mot meg selv de neste to ukene.