[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Lodin

Der Waaaah
#1
Ro dere ned, det er ikke no spennende infor om neste MGS her.



Metal Gear er 25 så i den forbindelse prøvde Konami å dra huet ut av ræva og holdt no pressekonfings i morges. Det mest spennende de viste fram der var en demo av den nye motoren:
Attendees of this evening's Metal Gear 25th anniversary event in Japan are taking to Twitter with commentary on "Metal Gear Solid: Ground Zeroes," which appears to be a brand new stealth game starring the ever-stalwart Snake.

The demo reportedly showed Snake infiltrating a rain-drenched compound, avoiding search lights, offing a guard, driving a jeep and then summoning a helicopter in a seamless, open-world environment. The description meshes with designer Hideo Kojima's cryptic commentary on "Project Ogre," which he described as "very free."
Det som såklart er gøy er at alle som var der måtte skrive under på NDAer om å ikke lekke no og ikke faen om vi får se dette før TGS eller no. Folk måtte mekke falske kontoer på twatter bare for dette. :ras:
Det man derimot har lov til å skrive om er at det kommer en MGS filmatisering som blir dritt og et sosialt spill til mobiler som blir dritt.
Bæsj på Kojima og Konami.
 

demake

Seksuelt godteri
#2
Mitt ønske for neste MGS er at noen går fatt på manuset med blanko og hekksaks.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Etter å ha brukt altfor mange minutter på å ta svadapostene dine, for å komprimere de ned til noe som er såvidt håndfast, så hadde jeg nok valgt Demake. Blir litt som å velge whisky ovenfor Seidel i mine øyne.

Ikke for å være en drittsekk, men realisten Demake og "jævla pikk" passer meg bedre enn litteratursynseren Du og "Din imaginære fallos; en djevelsk purpur lanse som skygger for solen, som lar mørke bre seg over et landskap av desperasjon og synd"
 
#5
Jeg stilte ikke til valg, jeg prøvde å si at jeg så frem til en forhåpentligvis vel bevart fortelling på en fargerik måte som for moro skyld også tok opp i seg at jeg riktignok ikke er veldig håndfast som demake, kan man si, er.

Det der var sårende, og hva mener du med synd og desperasjon? Ser jeg verden sånn?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Ikke ment sårende, mer som en måte å si at noen bruker få ord for å få frem et poeng, andre ikke. Vare bare å spinne videre på posten din over

Misforstå meg rett; jeg leser postene og liker de.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Trenger virkelig Metal Gear en film? Det er jo praktisk talt det fra før.

Tralleksander: Du eier og jeg digger alle veggtekstene dine. Jeg har vel gitt samtlige en brofist. Ikke hør på shinra, han prøver bare å hoppe i køys med demake.
 

demake

Seksuelt godteri
#8
Vet dere hvem som ikke bruker få ord på å få frem et lite poeng?
Kojima.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Ifølge de som så det minna det om Mercenaries i at det var et jævla digert kart man kunne fritt prompe rundt på og stæle kjøretøy og sånt. Litt som den beste biten i MGS4 hvor man dreiv å tusla mellom de to faksjonene som dreiv å kriga.
Tipper Kojima derimot blir grinete og krever at det skal ha masse story og være mest mulig lineært. :ras:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Og her har vi herligheten:

 
#16
Damn, skulle akkuratt til å poste samme videoen. Skal ikke stå på grafikken i allefall. Holy hell!!!
 
#19
Jeg hadde faktisk ikke trodd vi skulle få se flere ordentlige MGS spill. At de kjører open world synes jeg høres veldig spennende ut og tror det er en positiv utvikling av serien i motsetning til Metal Gear Rising tullet. Var faktisk inne på tanken om at open world i mgs kunne blitt ganske kult etter at jeg spilte Peace Walker. Håper de videreutvikler basesystemet derifra til noe som går litt mer i dybden. Hadde ikke gjort noe å støte på(og kanskje til og med få spille som) en ung og grønn Solid Snake heller. Åh, jeg KOSER meg! ^^