[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Jæveltango

Pepperoni Playboy


Nekroer denne tråden for å anbefale Metal Gear Scanlon hos kjempebomba. Drew Scanlon har aldri spilt MGS, så nå er de i gang med å gå gjennom hele serien i kronologisk rekkefølge. Det er årevis siden jeg spilte gjennom de første spillene, så det er enormt nostalgisk å følge med på. De har akkurat startet på MGS2, og det kommer ca. én eller to episoder i uka på en time hver.

Det var en absurd opplevelse å se eneren igjen. Jeg husker jeg opplevde historien som dødsseriøs når jeg var liten, med all militær-lingoen og dramatikken. Nå er det flere steder der man begynner å le høylytt av galskapen. Det er uansett et fantastisk spill, og får meg til å glede meg veldig til Phantom Pain. Produksjonsverdiene er fortsatt i en helt egen klasse for æraen, og holder seg den dag i dag.
 
Sist redigert:
D

Deleted member 91

Gjest
Beste med Metal Gear Scanlon: Sons of Drewberty er at de spiller de inn med akkurat nok pause til at Drew klarer å glemme mesteparten av kontrollene hver eneste gang, som resulterer i ganske mye tøys.

Ps: Ground Zeroes til 80 spenn på PSN for tiden, antar det ikke finnes noen gode unnskyldninger for å la være??
 

Lodin

Der Waaaah
Gidder ikke betale spenn for bomba. Det er en grei nok deal, men det er så lite jeg har interesse av å følge. Stort sett dette her og wrestling-podcasten.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Beste med Metal Gear Scanlon: Sons of Drewberty er at de spiller de inn med akkurat nok pause til at Drew klarer å glemme mesteparten av kontrollene hver eneste gang, som resulterer i ganske mye tøys.

Ps: Ground Zeroes til 80 spenn på PSN for tiden, antar det ikke finnes noen gode unnskyldninger for å la være??
For åtti kronasjer er det definitivt verdt det. GZ er en glorifisert demo, men det er overraskende mye å gjøre om man graver litt under overflaten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det lille jeg har spilt av Ground Zeroes var helmaks, Egon. Har dog bevisst latt det ligge siden jeg seff skal ha PC-utgaven og da frister det ikke å spille i grain-o-vision på 360 (selv om den kjipe oppløsninga er det eneste jeg har å utsette på den utgaven).
 

Lodin

Der Waaaah
Playarts Kai har slippi bilder av en ny MGS: PP-figur og det er han kisen fra første traileren som brenner. Folk spekulerte da i om det kunne være Volgin og denne figuren holder kuler mellom knokene akkurat som ham i MGS3 så det er helt klart Volgin.


 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Enten det eller så er Kojima på trollern. Haha, bare kødda! Kojima troller aldri.
 

demake

Seksuelt godteri
Så dette var gratis på PS+ nå så jeg lasta det ned. Har sett introen så langt og kjenner jeg ikke orker å begynne på neste cutscene enda. Kanskje en annen gang, Snake.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy

Ser ut til å være mye mikrosystemer man må holde styr på, men ellers er det god sort. Håper bare ikke alle systemene går på bekostning av snikingen.
 

Lodin

Der Waaaah
YESSSS! Man kan gå rundt med overdelen av Rex på huet. Krokodillehatten fra 3 kan ta seg ei bolle. :yoshi:

E: Jo også er det bekrefta på Steam at mesterrasen kan spille egne mp3er via enten walkmanen eller hellichopteret. Lite ikke jeg skal ha på denne her under hele spillet.

Forøvrig får man med no dill om man forhåndsbestiller. No emblem til multiplayer, no unike folk til moderbasen og Ground Zeroes. Om man allerede har sistnevnte kan man gi det bort. Koster også bare 400 spenn og ikke 600 så nok en gang taper babbyene så det runger.
Jeg kjøpte PS4 hovedsaklig for å spille dette siden jeg ikke hadde noen tro i havet om at det ville slippes på PC og sansynligvis ville være en veldig bra port. :penga:
 
Sist redigert: