[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Noen førsteinntrykk, da. Snikinga er veldig bra, og sammen med atmosfæren blir det en trivelig og intens liten opplevelse. Det er veldig kort, men for 150 kroner er det helt OK. Hadde nok følt meg litt snytt om jeg hadde betalt full pris. Skytinga er ikke helt optimal, siden siktet er totalt ubrukelig som er verktøy for å sikte med. Det ser veldig bra ut på PS3 også, gitt. Jack Bauer gjør seg på ingen måte bort som Snake.

Fullførte nettopp på 18:33 uten kills og alerts. Skal prøve å komme under 15 minutter. Vi får se.

Edit: 10:27.
 
Sist redigert:
Spilte igjennom dette nå, det var ikke så verst. Kjører greit på 360, men det merkes at det gamle øket sliter når det blir litt action så det blir noe next genings når hele spillet kommer. Godt med litt Metal Gearings igjen. Regner med å kjøre igjennom en runde eller to til, jeg ga litt faen i snikinga da det nærma seg Trygdekontoret o'clock og jeg begynte å få dårlig tid. Så i tilfelle noen lurer går det helt fint å skyte seg ut av ting også, det er bare å gjemme seg ett minutt eller to om det blir for mye. Keifer Sutherland som Snake er noe dritt da, jeg klarer ikke tenke på noe annet 24 selv om den klassiske Kojima-melodramatikken stadig minner meg om at dette er MGS.

Om det er verdt 150 spenn? Nja. En intens liten opplevelse (jeg brukte kanskje 40 minutter), men ser det er høy replayfaktor og mange forskjellige måter å gjøre ting på så det sikkert en del bang for the buck hvis man liker sånt. Egentlig er jo dette nok en spiker i kista for spillmediet som vi kjenner det, håper ikke det blir vanlig å gi ut utvidede demoer til budsjettpriser for å skvise enda mer penger ut av fansen.
 
Om det er verdt 150 spenn? Nja. En intens liten opplevelse (jeg brukte kanskje 40 minutter), men ser det er høy replayfaktor og mange forskjellige måter å gjøre ting på så det sikkert en del bang for the buck hvis man liker sånt. Egentlig er jo dette nok en spiker i kista for spillmediet som vi kjenner det, håper ikke det blir vanlig å gi ut utvidede demoer til budsjettpriser for å skvise enda mer penger ut av fansen.
Ikke for å være pikk, men da burde du gjerne ikke gitt dem penga og gjort det mulig for dem å repetere dette her :p

Jeg har egentlig ekstremt lyst å spille MGS GZ men denne gangen stemmer jeg med lommeboken.
 
Spørsmål: Har lest at en save fra GZ gir deg goodies i PP, men jeg antar at man må ha PS4 versjonen av GZ for at det skal kunne overføres til PS4 versjonen av PP? Har skaffa meg GZ på PS3 nå, men forventer at PS4 vil være i hus før PP kommer ut.

Ellers vil jeg legge til at jeg storkoste meg med GZ. Synes snikingen var noe mer utfordrende her, noe som er kult. Savner muligheten til å banke på veggen og slikt, siden det er noe jeg har brukt mye tidligere. Gleder meg til PP. Blir å eie!
 

Lodin

Der Waaaah
Det er jaggu et godt spørsmål. Jeg vil tro Sony og Konami kan samarbeide så det funker siden PSN i bunn og grunn er samme greia på alle maskiner (+ Vita og PSP) så de kan hente info fra hverandre sine kontoer.

Det jeg vet 100% sikkert derimot er at folk som spiller GZ på 360 kommer ikke til å kunne overføre en dritt til PP på Bone. Det skal jeg ikke bare ta meg en, men ti boller på.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Man kan overføre Dynasty Warriors 8-data fra PS3-versjonen til den nye PS4-versjonen, så det er iallfall mulig.
 
Stemmer. Da burde jo det i aller høyeste grad la seg gjøre. Bare å glede seg til 2015 nå =)
 

Lodin

Der Waaaah
Desverre må jeg meddele at man ikke kan overføre data fra Dynasty Warriors 8 fra 360 til Bone... fordi det finnes ingen versjon!

Dere hørte det her folks, Dynasty Warriors 8 sin superversjon blir ikke porta til Bone. Er det døden? Hvem vet? Jeg er ihvertfall glad over å ikke ha kjøpt den dumme maskinen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Spilt litt GZ igjen de siste dagene. Det eier mer og mer. Blir PS4 når Phantom Pain kommer ut. Noen som har hørt om det kommer en GZ/PP bundle? Har GZ på 360 så får vel neppe no' goodies på PS4-versjonen av den grunn?
 

Lodin

Der Waaaah
Og såklart har man en ulv i dette spillen. Og såklart har den lapp over ene øyet. \m/

Forøvrig velger man en partner før missions sånn som DD, den ulven eller Quiet. De kan dø og det vil påvirke historien.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Designerne til Kojima er faktisk 12 år i hodet.

Venter også på å kjøpe PS4 til en GZ/PP-bundle kommer. Spiller Peace Walker om dagen og liker veldig godt de nye mekanikkene, selv om jeg først hatet dem.