[Multi] Metal Gear Solid: The Phantom Pain

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Asura's Wrath hadde også credits hele tida, dvs i begynnelsen av hvert kapittel. Men så prøvde det spillet veldig hardt å late som det var en crazy anime.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#22
Noe de lyktes med. For et spill <3
 
#25
Har satt i det nye skjermkortet men jeg finner ikke kupongen til MGS5. Mulig jeg er idiot, men hvor bruker de å legge sånt?
 

ganon

The Boshy
#27
Har satt i det nye skjermkortet men jeg finner ikke kupongen til MGS5. Mulig jeg er idiot, men hvor bruker de å legge sånt?
Jeg fikk også med blant annet Metal Gear når jeg kjøpte ny PC, men for å få det må jeg sende en epost til Multicom for å be om en steam kode. Mulig du må gjøre noe lignende. Jeg ville sjekket nettsiden du kjøpte kortet fra.
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Aner ikke åssen de gjør om du kjøper skjermkort i butikk, men med 980en min fikk jeg ikke bare en, men to koder til Arkham Knight på epost. Kanskje de har havna blant spammet? De må forøvrig regges på sida til Nvidia som så regger spillet på Steam.
Forøvrig var jeg dum nok til å gi den ene koden til kak eller noen. Etter fadesen med AK kunne man bytte det til Witcher 3 eller MGS5. :brainfuck:

Men men, jeg fant i det minste en fin bisk.


Også fikk jeg laga meg fin logo:


Også er trynen min fin:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#29
Går jeg glipp av noe ved å ikke ha spilt Ground Zeroes?
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Nja... Det er lissom starten på spillet. Hva som skjedde forklares på kasetter man kan høre på, men det er ikke helt det samme. Vil anbefale å ploge gjennom GZ siden historien er viktig og det uansett er en fin forberedelse for gameplayet i PP.

Tør ikke tenke på hvor :psyduck: folk som aldri har rørt et MGS blir når de starter opp PP og trodde det var noe ala. Splinter Cell eller Hitman. =D
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#31
Ground zeroes følger vel ikke med phantom pain. Blir vel en colectors edition på meg da =D eller GZ ligger vel ute på PSN store gjør det ikke
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Har satt i det nye skjermkortet men jeg finner ikke kupongen til MGS5. Mulig jeg er idiot, men hvor bruker de å legge sånt?
Fikk en epost med kode til Lynvingen's Skinke Eventyr da jeg skjøpte skjermkort i sommer. Den ble sendt fra Komplett, men tydelig at de bare brukte en ferdig mal fra Nvidia, så jeg antar du får en tilsendt snart hvis du kjøpte på nett.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Det jeg og gjorde, men de dingusene sendte som sagt to koder.

Så Ocelot da? Jeg var ikke klar over at han hadde prøvd å gro en bart før jeg så ham i 1080P.



Han er 39 i dette spillet og det er det beste den lille russiske amerikanerfetishisten greier?
På et eller annet tidspunkt har han brukt nanomaskiner for å skaffe seg skikkelig bart. Eller kanskje det var genene til Liquid?

 

Nabbe

Har fin hatt.
#35
Trøtt og jævlig nå, men la det være sagt at Phantom Pain leverer alt jeg håpet det skulle. Faen for et spill dette er. Introen var awesome, at de har byttet ut codecen med tapes man kan høre på mens man gjør andre ting er knallbra, snikinga er dritartig og om alt går til helvete er det minst like gøy å gå totalt Rambo opp i her. F.eks. hadde jeg fått litt sneaking mission overload i går, så jeg sa fuck it og gikk inn guns blazing istedet. Det øyeblikket hvor jeg kastet meg vekk fra en granat i siste liten, rullet sidelenges mellom cover, knertet fools med LMG-en og Take on me blæstet i bakgrunnen ... :D

Det er så mye ... spill. Og det er gøy. Godt jobba, Kojima.

Var litt redd for at det ville være for lite ehehehehe så jævlig metal gear-greier, men det er er der, bare ikke så rett opp i trynen din hver tjuende minutt som det en gang var. Og hei.... Kiefer er så jævlig mye bedre enn hva enn det var Hayter prøvde seg på i Peace Walker.

Og bikkja eier. Bikkja eier så veldig, veldig mye.

ps!!!!!
Ta en tur til medical-platformen. Sier ikke mer enn det, men gjør det. Titt litt rundt. Tror kanskje du må vente til sånn ca. du har låst opp Afrika. Ikke helt sikker.

*spille mer*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Enig med Nabbz her, dette er den fullendte utgaven av det nye paradigmet MGS3 innførte. Jeg tenkte jo forsåvidt i forkant at okay, det kommer sikkert til å bli veldig likt Ground Zeroes, og det ble det så klart. Men likevel: Det at områdene i Phantom Pain er såpass store, har ekstremt mye å si. Da jeg tok en Side Op i går, så jeg en høyde som ga meg utsikt over en landsby like i nærheten, så jeg klatra opp og speida litt rundt med skarpskytterrifla. Det hadde jo ingen hensikt, siden jeg ikke hadde noen oppdrag der, men det var fett å bare følge med på hva som foregikk. En lastebil susa rundt, folka inni undersøkte ting i ei hytte, dro videre og prata med noen folk, og den ene avløste en vakt på et tredje sted osv. Eller da jeg tok et hovedoppdrag litt seinere, og jeg spotta en annen lastebil på vei gjennom en vaktpost. Spotta bilen og folka, sneik meg rundt vaktposten og dro videre til basen der jeg skulle gjøre noe greier. Etter å ha stealtha meg gjennom hele og rigga tinga jeg skulle sprenge med C4, pluss at jeg hadde knocka ut alle vaktene og kidnappa dem med ballong (festlig nok var det en vakt som meldte over radioen: "En annen soldat ble akkurat kidnappet med en ballong! Skal jeg sjekke det ut?") - en taktikk jeg liker å kalle Invasion of the Body Snatcher - skulle jeg aaaakkurat til å trykke på knappen og sprenge faenskapen i lufta, da det kommer en jævla rød sirkel/trekant-kombo og jeg hører motordur. Jepp, lastebilen hadde kjørt rundt hele fjellet og kom nå for å sjekke litt. Han reagerte på at det ikke var en kjeft igjen i basen han forlot for ti minutter siden, så han sneik seg rundt. Inntil jeg gølva'n og kidnappa både han og lastebilen hans med ballong. For det er noe som går an.

Ellers så spiller jeg seff uten hønselua, men jeg klarer ikke å slå av Reflex Mode rett og slett fordi det er så satans fett å gølve folk med bullet-time-headshots. En gang ble jeg spotta av en snajper, og jeg kunne ikke se kuken en gang fordi han lå inne i et kratt, men siden jeg fikk en indikasjon på hvor han lå, klarte jeg å bedømme avstanden korrekt og knerte'n i huet med en tranq-dart før han rakk å reagere. Sånne ting, det er tilfredsstillende, det. Noe annet som er tilfredsstillende, er å jakte på kassetter. Måtte ta et oppdrag tre-fire ganger fordi jeg ville både ha perfect stealth, kidnappe han jeg egentlig skulle drepe, ooog ikke minst Kids in America i walkman-en.

Så ja kjøp dette spillet kanskje. Det er bra.
 
#37
Det er over 10 år siden jeg spilte et MGS-spill (på ordentlig før). Har knapt rørt Peace Walker og hadde aldri PS3. Spent på om jeg fortsatt liker det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#39
Riffen: Vet ikke helt om "fortsatt liker" passer helt her. Jeg tror PP er det Kojima egentlig ville MGS skulle være hele tiden, sånn rent spillmessig i alle fall. Likhetene stopper ved de små særhetene (hei, du må researche denne ny pappeske-teknologien) og at historien tilsynelatende fortsatt er flaggermusdritt-gal.

ps! Det finnes fast travel. 30 timer har det gått uten at jeg har fått med meg det. Selvsagt dreier det seg om å gjemme seg i en pappeske på riktig sted i en outpost.

ps2! Mario er ikke i nærheten av å være like tøff som Snake.
 
#40
Er det den samme James Bond (småcamp spionstemning) i dette og? Det var kanskje noe av det jeg likte best med Snake Eater.