Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Jeg har lest den gamle manualen tells d? Har bare bladd igjennom den til twin snakes

Veeel siden tråden allerede er oppe igjen så kan bruke denne muligheten til å stille det eviget spørsmålet som har plagd mennesket siden tidenes morgen: hvor finner jeg det billigst?

Opprinnelig skrevet av Thomzz@30.11.2004, 19.05
veit a f** jeg vel
143899​
Men da trenger du vel heller ikke å poste et svar? Og den tonen der kan du bare arkivere.

---

Rocky, ta en titt her: Spillpriser.no!

Billigste prisen i Norge er visst 498 kroner. Men nå står verken Lefdal eller Elkjøp på lista, så det kan være de selger den billigere. Det vet jeg ikke (Elkjøp hadde ikke spillet på nettsiden).

Kan være lure tips der, men vi menn/gutter skal helst unngå manualer/bruksanvisninger.

Opprinnelig skrevet av Rocky@29.11.2004, 23.14
Veeel siden tråden allerede er oppe igjen så kan bruke denne muligheten til å stille det eviget spørsmålet som har plagd mennesket siden tidenes morgen: hvor finner jeg det billigst?
143440​

Veit ikke hvor gammelt dette temaet er nå, og om du har kjøpt det...Men isåfall finnes det til players choise pris. altså 299.

Lurte på om noen har rundet spille på Extreme?
Sliter litt med Liqud. Når du skal ta han på taket. (Skyte ned Helikopter)

Noen tips?

Har bare lyst å bli ferdig på Extreme. :)

Sorry, men jeg tviler også på det.

Må bare si at dette spillet var et av fjorårets beste spill, etter min mening.

SPOILER!

Er det flere alternative slutter?
Altså en slutt der kjerringa ikke dør, eller vil det ende slik uansett? :usikker: Hater triste slutter! :mad:
Ja, jeg er rar.

SPOILER SLUTT!

Halky

Veteran bruker ;)
I Metal Gear Solid 1, så finnes det to slutter ja, en med Otacon og en med Meryl ;)

Og du kan på en måte velge slutten, når du sitter i torturstolen, enten ved og holde ut torturen eller gi seg... Husker ikke helt hvem som var hvem igjen..

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@14.07.2005, 21.34
I Metal Gear Solid 1, så finnes det to slutter ja, en med Otacon og en med Meryl ;)

Og du kan på en måte velge slutten, når du sitter i torturstolen, enten ved og holde ut torturen eller gi seg... Husker ikke helt hvem som var hvem igjen..
242129​

Gi seg torturen: Otacon

Holde ut torturen: Meryl