Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Nja, du trenger ikke være noen hardcore-fan for å like Metal Gear, pojo.

Henry: Jo, han har da svart på spørsmålet ditt. Er vel det Howie "sier" ovenfor også.
Hvordan skal jeg slå ninjaen? må jeg bare slå ham eller kan jeg bruke ett eller annet våpen?
- Henry14

du skal bare slå han,
"hand to hand is the basis of all combat, only a fool trust his life to a weapon" sitat "Ninjaen"
- pojo

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@03.04.2004, 17.44
Du kunne ikke bruke våpen mot Ninja i originalen heller. Du kan prøve, men du treffer ikke.
På originalen kunne du bruke chaff granades så klikka drakta hans så du fikk en kjanse til å slå ham. Vet ikke hvordan det er med Twin Snakes der...

Funker i Twin Snakes også, men det er like lett uten og ikke minst raskere.

Fikk forresten Big Boss rank nå. Jeg må jo nesten få lov til å skryte litt, men å lage nytt topic om det er vel litt for drøyt så jeg poster det her. Er ikke en så stor prestasjon akkurat da, Twin Snakes er jo uten tvil det letteste Metal Gear spillet:

http://www.konamijpn.com/products/mgs_tts/...?id=8468&lang=0 - De 8 alarmene kommer automatisk, og det er det minste antall du kan ha.

Opprinnelig skrevet av henry14@03.04.2004, 18.53
du e jo ikkje akkurat någen mgs fan kjøl? du har jo ikkje akkurat klart spørsmålet mitt då? :laugh:
Var det spørsmålet rettet til meg? Hehe .... Jeg har i så fall runnet spillet flere ganger, så tror jeg vet det meste om det ja.

Opprinnelig skrevet av thagen@04.04.2004, 22.06

Fikk forresten Big Boss rank nå. Jeg må jo nesten få lov til å skryte litt, men å lage nytt topic om det er vel litt for drøyt så jeg poster det her. Er ikke en så stor prestasjon akkurat da, Twin Snakes er jo uten tvil det letteste Metal Gear spillet:

http://www.konamijpn.com/products/mgs_tts/...?id=8468&lang=0 - De 8 alarmene kommer automatisk, og det er det minste antall du kan ha.
Det er jo skremmende at folk ikke gir deg credz for dette. Det er vannvittig bra prestasjon Thagen, stå på:)

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av thagen@04.04.2004, 23.06

Ey! Ikke langt fra Karma Hunters prestasjoner. Imponerende

Bare en stor forskjell.. jeg har 5 saves, han har 0! =]

Kunne sikkert klart å kutte ned på noen saves, men å runde det uten å save vil bli altfor tidkrevende, da det ikke er plass til mange feil. Satset først og fremst på å få en respektabel Big Boss ranking. Tviler på at jeg kommer til å prøve å forbedre den, men jeg får se.

C

Corey

Gjest
Noen som kan svare meg på hvordan man får Dog Tags i MGS: Tvillingslange?

I PSX-versjonen og i MGS: SoL kunne man bevege seg samtidig som man holdt pistolen oppe, men det tror jeg ikke man kan på GC. Eller kan man?
:huh:

You sure can, bare hold inne B. Akkurat som i originalen og MGS2, altså (men der var det firkant, og i MGS2 kunne du også bruke L1).

Noen som kan forklare hvordan man flytter på lik? Det eneste jeg får tilø med likene er å riste løs ammunisjon og ration av dem..

Opprinnelig skrevet av dodraugen2k@12.04.2004, 20.11
Noen som kan forklare hvordan man flytter på lik? Det eneste jeg får tilø med likene er å riste løs ammunisjon og ration av dem..
Du holder inne A uten å ha våpen ute.
Holde inne..

MGS er det råeste snike spillet ever!!!! Har orginalen, vr missions, substance og the twin snakes...... :tommelopp: