Metal Gear Triva

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ikke den samme typen, nei. Den som A-10ene bruker, skyter prosjektiler laget delvis av utarmet uran, av et ekstremt grovt kaliber i en utrolig hastighet, noe som gjør den kanonen i stand til å rive pansrede køretøy i fillebiter. Bakdelen er selvfølgelig varmen som oppstår, noe som gjør at den bare kan skyte i opptil 10 sekunder lange "bursts", før den risikerer å smelte.

F16 er feil ja, men jagerfly dekte det vel.

Dette er alt som blir sagt i MGS av Nastasha: That cannon he's holding is a 20 millimeter Vulcan gun. You usually see them mounted on fighter planes.

Men takk for mer utfyllende info, Mandark. :tommelopp:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hmmm... Jaja, jeg tror du har rett. Jeg var ganske så sikker i min sak, men det virker litt mer sansynlig det du sier. I admit defeat. :svette:

Halky

Veteran bruker ;)
Det er vel denne Gatling Gunen Vulcan Raven bruker;

Eller noe i den duren.

Og den brukes også på A10 flyene, og sikkert på noen chopper's også :p

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, kanskje den heter Vulcan Cannon, siden den kanskje blir brukt på: M-163 Vulcan AA kjøretøyet :p

Som ser slik ut:

Dette kjøretøyet finnes også i DC moden til BF42 :p

M1 tank.

Hvorfor ble Jack (Raiden) valgt til Big Shell oppgraget?

Raiden ble valgt av forskjellige grunner, men blan annet at han hadde fortrengt sin barndom og hans forhold til Solidus var nok hovedgrunnene.

Hvem er dette et tidlig bilde av?

D

Deleted member 91

Gjest
OOOH JAH!
Da er det tid for litt "jeg er så trøtt at jeg ikke kan tenke"-quiz med Baronen.

Metal Gear Solid:
Hvilket kjøretøy står øverst til høyre (sett ovenfra) i lageret du ankommer heeelt på starten? Dere vet, det lageret der Snake går i land. Den undervannshula. Greien.
Kaching!