Metal Gear Triva

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han samler på glansbilder.

Har det ikke noe med revolvere og gjøre i det heletatt? Du mener vel ikke tilfeldigvis den lange ladetiden på hans colt singel action army under kamp?

Han mener at du ikke kan bruke autofire når du blir torturert.

Det er forresten piss, jeg har brukt autofire mange ganger :D

Når er du nødt til å bruke sniperrifle i Sons of liberty?

Når du skal prøve å redde emma eller "E" som Otacon kaller henne. Du egentlig bare passe på at hun ikke blir sett av vakter og at hun ikke blir skytt av sånne flyvende ting jeg ikke husker hva heter eller at hun skal trø på miner. Men så kommer Vamp så må du skyte han før han stikker emma.

Ja så må man nesten bruke den når vi skal skyte de sennerene som ligger runtforbi på den plassen der solidus snake kommer med flyet sitt!

Hvem som helst kan ta nytt spørsmål!

Opprinnelig skrevet av thagen@07.10.2004, 16.47
"Hey, french films are all right, but i don't care about that crap."
113714​
Var det ikke noen som visste det jeg spurte om? Snake svarer med det når Ocelot forteller han at det var franskmennene som først brukte elektrisitet som tortur.

Noe som er nytt i Twin Snakes.. ikke så bra egentlig.

Jeg tar et nytt spørsmål jeg siden ingen andre gjør det.

Hvem ble Sniper wolf lært opp av?

Opprinnelig skrevet av Griever@11.10.2004, 00.43
Lurer på om det er Big Boss, men jeg kan ta feil...
115056​
Det er nok feil ja

Opprinnelig skrevet av MystB@21.10.2004, 19.16
Kurdiske separatistar? Det var noko med kurdarar trur eg.
121812​
Nope det er feil, Kom igjen a folkens. Dere bør klare dette. Trodde det var noen her som hadde litt peil på mgs her jeg :(

Saladin

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han ble lært opp av Hitler-Jesus under første verdenskrig, og så sendt frem i tiden for å drepe Snake og ta med seg sæden hans tilbake til en galakse langt, langt borte for lenge siden slik at Imperiet kunne klone ham og nedkjempe rebellene en gang for alle.

Hvis jeg har rett, så er dette neste spørsmål:
hvorfor slåss Frank Jaeger og solid Snake hånd mot hånd på minefeltet i Zanzibar i stedet for å bruke våpen?

Opprinnelig skrevet av fuzerman@22.10.2004, 10.35
Hvis jeg har rett, så er dette neste spørsmål:
hvorfor slåss Frank Jaeger og solid Snake hånd mot hånd på minefeltet i Zanzibar i stedet for å bruke våpen?
122171​

Det er feil.... Saladin er det sniper wolf kalte big boss....

Hun var irakisk kurder og ble hjernevasket av Saddam Husseins menn og lært opp av Gurkah fra Nepal som var verdens beste sniper på den tiden.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@22.10.2004, 11.58

Hun var irakisk kurder og ble hjernevasket av Saddam Husseins menn og lært opp av Gurkah fra Nepal som var verdens beste sniper på den tiden.
122189​
Kor får me vita dette? Ikkje i TTS iallfall?

Opprinnelig skrevet av MystB+22.10.2004, 13.12-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@22.10.2004, 11.58

122189​
122213​
[/b]
Etter at du skyter sniper wolf foran nedgang til metal gear, Forteller henne hele livet sitt til Snake....

Opprinnelig skrevet av Tyrion+22.10.2004, 14.19-->
Opprinnelig skrevet av MystB@22.10.2004, 13.12
<!--QuoteBegin-Tyrion
@22.10.2004, 11.58

122189​

122213​
Etter at du skyter sniper wolf foran nedgang til metal gear, Forteller henne hele livet sitt til Snake....
122268​
[/b]
Men ingenting om Saddam Husseins menn eller Gurkah frå Nepal. Kvifor har ikkje fuzerman rett?