Metroid Prime 2: Echoes [GC]

#23
Opprinnelig skrevet av Xenon@21.08.2004, 17.15
Hva faen mener du med det?
Håper du er ironisk nå, for alle Metroid spill har vert kvalitets spill og dette blir det også.
90986​
Øh, det er CubePro, selvfølgelig er gutten ironisk.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Howie+21.08.2004, 17.20-->
<!--QuoteBegin-Xenon
@21.08.2004, 17.15
Hva faen mener du med det?
Håper du er ironisk nå, for alle Metroid spill har vert kvalitets spill og dette blir det også.
90986​
Øh, det er CubePro, selvfølgelig er gutten ironisk.
90987​
[/b]
Hehe.. Jeg er bare den største Metroid fanen i Norge da.. Selvfølgelig blir dette spillet Årets Høydepunkt!
 
#26
Opprinnelig skrevet av Pyro@22.08.2004, 19.06
Skal absolutt ha det, men panasonic Q kommer først på lista.
91603​
Den er jo svinaktig dyr, da..
Echoes blir seff bra, var ett av E3s beste spill, utifra det jeg har sett.
De største plussene får nok lyden, kontrollen og atmosfæren, som er med fortsatt fra Prime. Nytt nå er den mer satsingen på en historie, som Mantis nevnte. Dette spillet kan ikke komme fort nok.
 
#28
Jeg er faktisk mer å mer klar for multiplayer jeg også. Tror det blir en bra måte å få oss til å spille spillet mye lengre.

I starten syns jeg multiplayer ideen var dum, siden Metroid alltid har vært en serie basert på single player. Men etter at jeg har sett litt på Multiplayeren, blir nok dette litt kult. Og som du sa, banene burde være varierte.
 
#31
Nja, jeg har alltid syntes at måten ho bruker venstrearmen til å holde gunner-armen stabil på er ganske teit. Men bortsett fra det, så var det fint :tommelopp:
 
#34
Psycho Mantis.... Ikke fortalt meg at du er småavhengig av metroid.... Eller Samus eller hva jeg skal skrive... jaja sånn kan det gå :p

Gleder meg til det kommer inn i mitt hus, + multiplayer kan bli artig :D:D


Super Metroid som unlockable... Da... Skulle jeg til å skrive "da legger jeg meg" men det blir til at da blir jeg pent nødt til å spille det der også for å si det mildt:p
 
#35
I Septemberutgaven av EDGE har de en feature om Echoes hvor Retro Studios innrømmer at det vil bli mulig å velge en dual analog(ala Halo) kontroll setup. Heldigvis vil den gamle, høyt elskede, kontroll-setup'en fra eneren være intakt.

16. Nobvember blir en deilig dag dersom courier shipping på 'boxoffice fortsatt bare tar 2 dager :)

Og Cubepro, jeg vet du kommer til å ligge i fosterstilling, kaldsvette og hyperventilere om hverandre når du ser Prime 2 logoen dukke opp på tv-skjermen første gang :D
Håper forøvrig title screen'en er like inspirert av Fight Club som den va i eneren.
 
#36
Opprinnelig skrevet av Freeman@26.09.2004, 13.52
I Septemberutgaven av EDGE har de en feature om Echoes hvor Retro Studios innrømmer at det vil bli mulig å velge en dual analog(ala Halo) kontroll setup.
108630​
Vil dette bli mulig i multiplayer også?
 
#37
Yup. Dog funket det plettfritt, ifølge EDGE, med den gamle kontroll-setup'en. Multiplayer biten av spillet viste seg også å være en positiv overraskelse, men naturligvis veldig ulikt førstepers. spill. I Echoes multiplayer dreide det seg mye om targerting, morphball, retargeting etc. Et skikkelig frenzy av en nyskapende "deathmatch" spill med andre ord.
 
#38
Siden Metroid Prime er det spillet jeg liker best til GameCube er det et selvfølge at jeg jeg skal ha dette. Dette spillet er det spillet jeg har sett mest fram til av GC spill.
Jeg ser egentlig mest fram til Singelplayer moden i dette spillet, men Multiplayer mode er jo også noe å se frem til.