Microsofts KINECT and shizz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Kinect: Mye er skamløst stjålet fra Wii.
:eng: Du har skrevet "alt" feil.

Igjen, hvem er overrasket? I det minste var det mer ordentlige produkter og ikke sånn smoke and mirrors som i fjor. Men ja, Microsoft løper for å rekke Wii-toget, bare et par år for seint.
 
#42
Flott presentasjon, skuffende innhold.

Gears 3, Halo Reach, Fable 3 osvosv.. begynner bli kjedelig. Høyde punktet var Rising, og det var nesten pinlig når de startet linupen til Kinetic...
 

Kilik

Lokal moderator
#43
Kinect Adventures var rimelig originalt (men neppe morsomt i mer enn fem minutter). Ellers var vel alt kopi fra Nintendo lille hvite ja.

Når jeg tenker meg om var faktisk X360 Lite med større harddisk og Wi-Fi til gammel pris den beste nyheten og det sier litt...
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#44
Det beste som skjedde var faktisk at de som var der fikk en x360 lite hver. DET sier litt.
 
#45
Ja. For det var jo en kjempebombe at Metal Gear var høydepunktet. Slå meg rett i bakken for å si det slik.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Du fikk med deg at det er et actionspill med Raiden i hovedrollen?
 
#48
Yeti: Indeed.

Buggz: Hehehe. Jeg satser stort på å bli friskmeldt på mandag, så da er jeg klar!
 

Kilik

Lokal moderator
#49
Slim-boxen lanseres i Europa 16. juli og vil koste €249, i underkant av 2000 kroner.

Flere amerikanske nettbutikker, blant annet Gamestop har lagt ut Kinect-sensoren for pre-order til $150, noe som mest sannsynlig tilsvarer 1200-1300 kr i norske butikker. Er vel litt i dyreste laget med tanke på at Wii-konsoll med Wii Sports koster bare noen hundrelapper mer...

Kinect ryktes å komme bundlet relativt billig med Arcade Slim til $299, altså til prisen av en vanlig Elite i dag.
 

Kilik

Lokal moderator
#51
CPU og GPU har blitt forminsket og kombinert til én brikke på 45 nanometer-teknologi. Til sammenligning hadde lanseringsboksen CPU og CPU på 90 nm hver. Dette resulterer i langt mindre strømforbruk og varme, så strømforsyningen har blitt mindre og boksen klarer seg med en vifte i stedet for to tidligere. Også DVD-drevet er nytt, så resultatet skal være en meget stillegående maskin.

Harddisk er nå på undersiden og skal være mindre og ikke kompatibel med de gamle. Jeg vil tippe man har gått over fra 2.5"-disker (standard laptop) til 1.8"-disker (iPod Classic). Minnekort (MU) vil ikke fungere med den nye maskinen. Ellers har den en plugg for Kinect så man slipper egen strømforsyning til den, optisk audio-ut og fem USB-porter.