Min mening om EverQuest 2.

#21
Opprinnelig skrevet av Sancti@09.12.2004, 10.45
Raziel:
Så... du synes alle spill er bra? Skal man tvinge seg gjennom et spill man misliker, når det finnes hundrevis av bedre alternativer? Jeg tror forresten at de fleste her vet at et spill ikke blir lagd på tre timer, men det at det tar lang tid betyr ikke nødvendigvis at man er nødt til å like spillet.
Om noen brukte fire år på å samle verdens største haug med bæsj, ville du da likt denne haugen bare fordi det lå hardt og tidkrevende arbeid bak?
146728​
det er mange spill jeg syndes er dårlig men dere klager på alle
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Så du mener at vi skal tvinge oss selv til å like dårlige spill, bare fordi utviklerne har jobbet lenge og hardt med det? Unnskyld meg, men aner du hvor jævlig idiotisk det høres ut? Bare ... tenk over det. Det er et fullstendig ubrukelig argument. Bare fordi en drittsekk som deg er blind og tjukk i huet, betyr ikke det at alle andre må følge din tåpelige og trangsynte måte å bestemme hvilket spill man skal kjøpe på.

Svar meg på dette: Studio A har jobbet hardt med Grand Touring 2 i litt over tre år. Nå, racing-spill er absolutt ikke din sjanger, du er mye mer interessert i FPS-spill, noe som gjør at et spill som Grand Shooting 2 (Utviklet av Studio B) virker som et bedre valg for deg. Nå, Studio B har hatt en veldig enkel jobb, og har finjustert på en tidligere spillmotor og kastet på en online-modus, og blitt ferdig på litt under et år. Spillet er ikke dårlig, og et fint FPS-spill.

Nå, kjøper du spillet som du selv tror du ville likt bedre, eller det spillet som utviklerne har slitt mest med? Kjøper du spillet du selv tror er bedre, eller det som tok lengst tid å utvikle?

Redigert: Hjelpes, jeg må bruke mindre tid på innleggene mine. Og Sancti må slutte å være så jævlig velformulert. Teiten.

Raziel: Ånei, vi er kritiske? Vi klager på alt? KAN DET VÆRE AT DET ER MYE Å KLAGE PÅ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Er man en ekte sosialdemokrat kjøper man såklart spillet med lengst ansennitet! Noe annet ville være uhørt! :D
Neidu, Raziel... dra kommunistpropagandaen din et annet sted. Vi vi'kke høre!
 
#24
Håpløs argumentasjon på gang. Ingen her på forumet klager på alle spill, Raziel. -sett inn hissing, fiendtlig og aggressiv kommentar anngående Raziels intelligens her-
Subjektiv smak gjør selvfølgelig at ulike mennesker liker forskjellige spill. Har du lagt sammen alle brukerne på spillegal og laget, i hodet ditt, en eneste stor bruker som hater (og liker) alt , ellerno!?!?!? ?!? ?one lol. Så platt ...


Apropos signaturen din, Bar0nz. Revan er en skikkelig taper, eller hva?
 
#25
Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.12.2004, 10.53
Er man en ekte sosialdemokrat kjøper man såklart spillet med lengst ansennitet! Noe annet ville være uhørt! :D
Neidu, Raziel... dra kommunistpropagandaen din et annet sted. Vi vi'kke høre!
146739​
vet du hva du har rett jeg gidder ikke å være på denne dritt siden hvor det er bare folk som kun leter etter det som er dårlig med spill jeg går
 
C

Crizpy

Gjest
#26
Hvis det er klaging som "spillet er dårlig for det bærer preg av fjortis- og drittungeappelerende verdier (ja, faktisk), og du blir flau av å se introen..." Da er det greit.

Er det klaging som "omglol! bumpmappingen r lizzm dårligre enn i doom3 etter den nyeste update fra omglol.studiosTM! det er rævva spill, programnabber"
Det blir litt dumt.


Redigert:
vet du hva du har rett jeg gidder ikke å være på denne dritt siden hvor det er bare folk som kun leter etter det som er dårlig med spill jeg går
Det var en lang settning uten tegnsetting. :)
 

Sancti

Terrorkatt
#27
Du kommer nok til å bli dypt savnet, men vi glemmer det antakeligvis fort når vi fortsetter vår søken etter spill vi kan rakke ned på.
 

SHDR

Gullmedlem
#28
Gratulerer. Du kunne gjort dette til en fornuftig diskusjon, men istedet for å faktisk si noe fornuftig som kunne satt dine motstandere på plass, har du maktet å bli fullstendig overkjørt, uten noensinne å ha uttrykket en mening du kan stå for med argumentasjon.

Tror du at du gjenvinner noen ære ved å stikke av? Om du er en ekte viking står du staut, og lar slagene hagle over din slagne kropp. Du hadde kanskje ikke rett denne gangen, men en annen gang ... en annen gang skal DU vise hvem som er høvding av dette kjipe gjørmehullet!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Jeg tror han burde ta noen kveldskurs i norsk først, da særlig med fokus på tegnsetting. :ler:
 
C

Crizpy

Gjest
#31
Men give boyen en break a...jeg beklager mitt utsagn. For alt vi vet, har han dysleksi.
Egentlig ingen vits i at alle henger seg på toget og slenger dritt.
 
#32
Begynne på nytt med krangelen da, eller? Har du noe lurt på lager? :)

Crizpy: Do you speak norwegian, or something?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#35
Jepp, men det klarte ikke du å innse og dermed brøt hele denne krangelen ut. Jippi, hurra! Du får ost!
 
#36
Å jau..... Her har det kommet mye rare innlegg. Hehe!! Vel siden det var jeg som startet denne tråden og noen synes det er bare klaging så føler jeg at jeg må engasjere meg litt...

Først å fremst så er ikke EQ2 et dårlig spill i det hele tatt. Det er et skikkelig bra MMORPG spill som kommer til å ta helt av fremmover. Men måten grafikken er på kan for noen virke litt trist å ikke så veldig intresang å utforske. Mens noen selvf elsker akkurat slik det er.

Jeg var i den situasjonen at jeg testet WOW beta før jeg fikk EQ2 og jeg hadde egentlig allerede "bestemt" meg for at EQ2 måtte være mye bedre en WOW etter bilder å filmklipp jeg hadde sett.

Og detaljer på grafikken etter noen dagers spilling på EQ2 er noe av det beste jeg noen gang har sett altså. Det er helt utrolig å mye detaljer det er i det spillet. Men etter hvert så begynner en å legge merke til at det her ser akkurat som alle andre slike spill du har spilt før...flate ensformige landskap som ikke får en til å lure hva som er rundt neste hjørne. Eller neste fjell knaus du driver å går oppover...å nei..kan ikke akkurat si det for det er INGEN fjell knauser eller noe slik i EQ2.

Og det var nettopp det som fikk meg til å skrive en liten ting slik som jeg gjorde. Altså når en er inne i en skog å utforsker så vil vi jo at det skal se ut som en skog som er spennans å utforske..som er trollskt og mystiskt og vakkert og skummelt på samme tid.

Alle landskap i EQ2 er laget på samme måte, det vil si at du har en vegg på vær side av plassen du er på. Altså det går en liten skråning nedover og i mitten kan du gå. Og i mitten så er det noen små kuler vær 100 meter og alt ser flatt å kjedelig ut. Og er du heldig så ser du noen kjedelige tre.

Om det kom et spill med helt utrolig grafikk men du kunne kun gå inne i et firkanta lite rom med ikke noe spennans å se på ville du spilt det?

Vet jeg diskuterer ratt og frem her slik. Saken er at jeg virkelig likte EQ2, gameplay var bra men med di tinga jeg skrev i starten og spesielt det med landskapet så klarte jeg bare ikke å la vær å tenke på WOW. Du kan sammenligne det med å sitte å snakke med noen men det eneste du får med deg er tanken på å kline med ei deilig dame. Ringer det noen bjeller for noen? Hehe!
 
#37
Skjønner ikke helt hvor du har gått.
Synes ihvertfall ikke landskapet er en grunn i det hele tatt å hate spillet. Men uansett så bør du pelle deg ned i en av de dungeons som er rundt omkring. Min personlige favoritt er Stormhold.
Oppholder meg klart mest i dungeons siden det gir best xp og de har masse bra quests. Og du som leter etter noe å utforske så er dungeons klart det beste for deg. Stormhold er ihvertfall rimelig stor. Regner med at Fallen Gate på den onde siden er tilsvarende. Har bare vært i Wailing Caves på den onde siden men den var kul nok den også.

Det jeg synes er det største problemet er at etter du kommer over lvl 20 kan du pent drite i å få gjort noe særlig fornuftig alene. Og du bør helst ha ett par kompiser som du kan lage en god gruppe sammen med. Pickup teams har en tendens til å suge ganske bra i EQ2 har jeg inntrykk av.
Du kan jo crafte så klart men dette er jo også sykelig dyrt.
Jeg liker å ha muligheten til å få gjort noe alene så jeg spiller nok ikke lenger enn 30 dagers trial selv.

/waitforWoW
 
#38
venter på wow jeg å.

er noen fine trailere på gamespot for de som er interresert i å få titte litt på warcraft. er en ok griffin video der som flyr over landskapet å du får titte litt på de forskjellige byene å landskapet generelt.
 
#39
River snart av håret.... HVA ER WOW?!?!?!?!?!

Ja det er et MMORPG (noe sånt), MEN HVA ER DET FORKORTYELSE FOR!?

Unskyld hvis dette gikk under utfrikning, men har lurt en stund på det...10minutter.

Men nå må jeg spille CS... GOD NATT!!!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#40
WoW = World of Warcraft

MMORPG = Massive Multiplayer Online Role-Playing Game

Håper det ble litt klarere nå. Kos deg med CS. :)