[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Drauden

SGs kollektive lillebror
Overlever fint. Har ikke bygd noe som helst uansett, jeg bare titter på ting dere lager. :yoshi::yoshi::yoshi:
 

Jante

privileged CIS shitlord
Kanskje man skulle benytte anledningen til å spille noe annet. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
"spille"
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:ras:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, da er jeg BÆKK, og hvis det fortsatt er interesse kan jeg smelle opp serveren igjen. Noen som er med?

Kan nevne at alt av innstillinger og bygninger og alt sånt krimskrams blir de samme som for ei uke siden, ingenting er fjerna eller endra eller noe.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Kjør på, jeg må fullføre mesterverket.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, da kan du prøve å kjøre på på IP 88.91.59.106. Si fra hvis det blir krøll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slang meg innom serveren en tur for å kikke litt nå. Det var jo noen dager før jeg tok den ned som jeg ikke spilte, så jeg regna med at noe hadde forandra seg. Men altså jeg bare
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay folkens bare litt opplysning, CraftBukkit har endelig blitt oppdatert og funker nå med v1.7.3 så jeg kjører det på serveren nå. Har lagt inn to plugins: DynMap (som viser et dynamisk kart over serveren), og Essentials (som gir masse ekstra kommandoer som f.eks. teleportering). Nå har det seg sånn at CraftBukkit er ræva dokumentert, og det er innebygd et system som gir forskjellige brukere tillatelse til forskjellige greier. Sånt noe er vel og bra, men det finnes faenmeg ingenting av hjelp eller dokumentasjon på noe av det; alle legger opp til at du skal bruke et annet plugin for å styre tillatelser, og det er bare så jævla tungrodd og digert og unødvendig atte hjælp. DERFOR kjører jeg serveren UTEN noe sånt i det hele tatt, og bare satser på at det funker.

UANSETT så kommer det garantert til å bli noe fjas med dette, og derfor håper jeg folk kan melde fra om hva som er gæærnt her i denne tråden.

Ja, og hvis dere vil se kart over serveren så går det an å gå hit. Oppdateres ettersom spillere er innom chunks, så det er ganske lite der nå.

Edit: Har fiksa litt på tillatelsesgreia. Det dere har nå, er stort sett bare teleporteringskommandoene. Noen nyttige:

/sethome - Setter hjemstedet ditt.
/home - Teleporterer deg til hjemstedet, eller spawn hvis du ikke har satt noe.
/spawn - Teleporterer deg til spawn.

Er noen flere også, bare skriv /help for å se hvilke. For å se flere sider, bare skriv et tall etter /help.
 
Spilles det noe på serveren, Yeti? IP 88.91.59.106:8123?

Kom ikke inn nå, men klokken er fem morgen til mandag og serveren er vel kanskje ikke på.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei da var det fortsatt fyllesjuk hest som dreiv å kjørte meg rundt, sjø.

Pluss at dissa var utafor bilen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilles det noe på serveren, Yeti? IP 88.91.59.106:8123?

Kom ikke inn nå, men klokken er fem morgen til mandag og serveren er vel kanskje ikke på.
Du må skrive ned Minecraft-kontonavnet ditt sånn at jeg kan legge det til på whitelist.