[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du ser at noen andre har bygd et sted, er det jo greit å ligge unna.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har et bedre tips: Hvis du har behov for at det skal bli natt eller dag, vent noen minutter.
 
Du ville ha forslag til mods, og dette er en av de som er mest tilgjengelige og brukte blant folk på servere jeg har spilt på. Dessuten vil det være fordel med dag når jeg dyrker wheat. Men men.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er klart det er mye som hadde vært fordelaktig; for eksempel om man slapp å grave etter malm, at verktøy aldri ble ødelagt, at monstre ikke gjorde skade eller at man kunne få dag når man ville. Problemet er bare at hvis alt er tilgjengelig med en kommando så blir mye av vitsen med spillet borte.

Men du kan teleportere rundt, i det minste.
 
Enig med Yetipants. På min server ruller jeg mest mulig vanilla. Addons som kart og lignende som ikkje direkte virker inn på gameplay går greit. Men jeg nekta teleporting også, vi er bare vanilla.
 
Jeg ser på de dynamiske kartene at det er flere norske spillere på, tilogmed bekjente i nabolaget.

Hjemme klarer verken meg eller min bror å logge oss på Minecraft.net på launcheren, noen som vet hva problemet kan være?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er et eller annet feil med bilen min, noen som vet hva problemet kan være?
 
Forstår ikke hvorfor du skal være sarkastisk. Spørsmålet dreier seg om "can't connect to Minecraft.net", med alternativene try again eller play offline. Har dere noen tips i det minste? Noen jeg bør sjekke?
 
Så for meg at de fleste forstod da det som regel er det største problemet med Minecraft. Nå har du litt mer å gå på i det minste. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))