[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Appen ligger ute på vanlig Android Store, og selv om det står "Xperia Play optimized" så står det ingen andre krav enn Android 2.3 eller nyere. Skulle tro den funker med touch-kontroller også.

Edit: Såpass, ja. Jaja, da bør kanskje Market-sida bli litt klarere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det skal jeg teste umiddelbart!

EDIT: ...når jeg finner ut hva faen jeg skal søke på og får filtrert ut alt rælet. Hvorfor akkurat google har så ræva søkemotor på appstoren deres har alltid vært et mysterium.
 
ok

Men ja, Minecraft til Android er visstnok ikke Survival, du kan bare dasse rundt og bygge omtrent som i Classic etter hva jeg har hørt. Uansett krever det Android 2.3, altså er det no-go for oss med HTC Desire ettersom den ikke har nok minne til å kjøre 2.3. Eller, altså, du KAN legge det inn men på grunn av nevnte minnemangel er det visstnok lockup city. :argh:
Whut? Jeg har da kjørt 2,3 på Hero som har mye mindre minne enn Desire, og det fungerte greit nok (en lock up sånn innmellom). Skulle tro Desire skulle klare brasene fint når Hero klarer det sånn tålelig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det en offisiell oppdatering fra HTC? Ser her at Hero har like mye ROM som Desire, og uttalelsen fra HTC er som følger:
Apparently, HTC Sense combined with Android 2.3 is too large to squeeze onto the HTC Desire’s 512 MB ROM chip.
Så, ja. Uten Sense blir det muligens ei råd, men å drive å fikse og trikse med sånt orker jeg ikke.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg regner med Klaymen kjører en spesial-ROM siden Hero ikke offisielt kjører 2.3, dermed har han heller ikke HTC Sense.
 
Har kun kjørt custom roms siden typ januar 2010. Har ikke hatt Sense siden det heller. Uten triksing støtter vel Hero maks 2,1, så vidt jeg vet. Gikk ut ifra at Desire hadde doblet minnet ellerno, siden det jo er storebroren til Hero og de forbedret nesten alt annet av hardware når Desire kom.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
In any case: jeg fant ikke selve Minecraft-spillet i Android Market, bare 77 forskjellige Minecraft Companions og annet unødvendig ræl. Jeg ruller forresten Galaxy S2 med android 2.3.3 ( :riffa: ).
 
Er på 2,2 selv nå, men er et par måneder siden jeg testet 2,3. Vurderer prøve om uitviklingingen har kommet lenger snart. SÅnn ellers venter jeg på neste nexus telefon, før heroen endelig skal pensjoneres.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Fikk ikke helt med meg om det sto skrevet her, men det kommer til andre android mobiler om et par måneder. Han derre @kappische fra mojang skrev det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det første jeg tenker er at bethesda eier id-software, så de kan vel strengt tatt bare plukke noen av de sykeste folka derifra til å game mot dem, men det er meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos Quake 3: Kom på at jeg skulle legge ut brettet fra serveren jeg kjørte i sommer. Allerede nå har jeg fått rota meg til å gjøre det, og her har dere godsakene.
 

Lodin

Der Waaaah
Woot, 1.8 ble lekka av en eller annen snuskete betatester. Siden Notch er Notch har han og Mojang gitt beng og lagt ut en link til den selv også istedetfor å butthurte. Så ja, 1,8 er en ting vi kan spille nå istedetfor å vente til den tolvte, men det er en og annen bug tilstedet.
*gå å titte på endermen*

E: For å kjøre minecraft.jar søk fram mappa som heter ".minecraft", dump den i bin mappa og kjør minecraft.exe som vanlig.

E2: :mysensibilities:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
JAIKS



Dette var etter at jeg hadde spilt i ca. tjue sekunder som dere kan se av inventory.