[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Lodin

Der Waaaah
Nå er 1.8 ute på orntlig så da kan også dere som ikke vet hvordan man finner .minecraft spille. :p
Forøvrig anbefaler jeg seeden suavebaby for en ganske kjip utfordring.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Har flydd litt rundt og utforsket ting i Creative, landskapet er på mange måter mye mer dramatisk nå. Men fy søren så mange monstre det var rundt den lokale landsbyen om kvelden. :eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjett hvem som eier husene du har bosatt deg i.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle gjerne hosta en, meeeen jeg trenger lappisen min til jobb. Hadde litt småplaner om å kjøpe en egen server, men det grunnstøtte litt da jeg gikk (heh mener går heh) en måned arbeidsledig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I dag fant jeg ut at hvis du vil spille i Finnskogen, er det bare å bruke "Countermand my trousers" som seed. Kudos til de som tar referansen.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nye byggeklosser får borgene mine til å se mer awesome ut. ^^

 
Jeg hoster en server nå, men jeg er faktisk usikker på hvor mye den takler. Vi har vært 7 inne samtidig uten problemer men jeg usikker på hvor mye mer den tar.
 
Den har 2GB DDR2. Den har en tendens til å krepere når det er 8 eller mer spillere innpå. Men nå er det også en HTPC som kjører Boxee.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Ny update i morra. Hvis de ikke er fornøyd med den og utsetter har visse snuskere lova at de skal lekke testversjonen sin igjen.

E: Snow Golem! Man bygger dem og de er snille. Kaster snøballer på monstre og greier.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Restart steam, updaten er lekka! Samme som sist, kopier .jar fila over i .minecraft folderen.
Blir å starte nytt map og høre på Podtoid så fort jeg er ferdig med dette missionet i Dead Island.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal ikke klage litt over at du ikke rakk å spille 1.8 skikkelig før det kom en ny versjon nå, da?