[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Lodin

Der Waaaah
Søknad om vann til drenering av åkerlapp
14.09.2010

Ærbødigste admin av Spillegals Minecraft server.
Da jeg er iferd med å opprette mitt første virkelige hjem på eders server har behovet for visse basisfunksjoner dukket opp. Blant alle tingene jeg ønsker meg bak mine murer er en liten privat åkerlapp høyt på listen. For at dette skal bli en realitet er jeg avhengig av vann på tomten, men dette finnes desverre ikke. Derfor ser jeg meg nå nødt til å sende inn en søknad om dette. Hvis de kunne se med nåde på meg og fyllt ut disse tre rennene bak gjerdet (viser til vedlegg #1) ville dagen min vært fyllburdet. Da vil jeg ikke bare kunne bake mitt eget brød, men og kunne dele med de andre på serveren. Dette vil såklart være til felleskapets beste. Jeg kunne alltids opprettet en åkerlapp ved havet eller en innsjø, men jeg føler at denne løsningen er den mest praktiske.
På et senere tidspunkt kan det hende at jeg vil trenge mer vann, men jeg vil såklart da sende inn en ny søknad.

Aller ærbødigst:
Marius "Lodde" Lodin Ingvaldsen

Vedlegg #1:
 

Lodin

Der Waaaah
There will be a Friday update, though, at the very least. I didn’t get to add a lot of single player stuff last Friday because I added the first version of the server-side inventory, so I’ll get some of that stuff added. Will it be better carts? The first version of alchemy? More random content in caves? A new monster? A flyable mount? Biomes? Animal husbandry? Fishing? Diving? Who knows!? OoooOOoo!
NOTCH! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
La meg gjette, han venta til halv fire om natta, da han så du var in the zone, og så BÆM slo han av serveren.
 
Er det mulig å migrere serveren om det skulle trengs? Jævlig kult av deg å bruke ressurser på hostin, Karl, men hvis det ønskes så er det mulig jeg kan ordne med en alright bærbar som kan stå på døgnet rundt. Internettet her i gården er 100Mb opp og 100Mb ned så det burde funke ganske smooth.
 
Jeg kan ordne en dedicated server til dere (100/100), men jeg har ikke kjøpt spillet enda, så da må jeg enten; kjøpe spillet, eller få login. Jeg kjøper nok spillet snart men. Det er vel uansett bedre å ha opplegget på en skikkelig server.
 
Liker hva jeg leser. Jeg spiller egentlig bare Minecraft på serverne som blir hosta av SG-medlemmer, og da er det fett om serveren kan stå oppe 24/7.
Ikke noe kritikk mot deg, Karl. Dritbra at du har giddet å fikse en server for oss, og den har jo vært oppe så og si hele tida, med relativt lite lag også.
 

K999

Keystone State Of Mind
Det går fint ann å migrate serveren, men alt av filer Karl har må overføres til den som vil ha serveren, (mappet er lagret hos han.) gjorde det samme selv siden en kamerat av meg var ubrukelig så jeg tok over.
 

Lodin

Der Waaaah
:smugeng: Elfkin er nok den her som har de beste hostemulighetene. Han hadde allerede satt opp no greier, men så starta folk å spille på denne serveren så... Men men, å migrere shizzet over skal ikke være no stress.
 
Det hadde vært oppe 24/7 har det ikke vært for at PC-en min har vært helt mongo i det siste. Første runde jeg hosta (da inventory ikke funka) gikk det supersmooth as a baby ass hele døgnet. Men nå driver PC-en av og til å henger seg helt, pluss at routeren begynte å bli helt mongo, så det siste døgnet har det vært lite god oppetid. Men jeg har som sagt bare 25/5 linje (og en PC som trenger nye komponenter), så om noen vil ta over serveren er det null stress, jeg kan få over hele server mappa så det bare trengst å åpnes en port og dobbeltklikka på en .exe fil så skal det være i gang. Man trenger ikke login for å hoste.

Edit: Elfkin hoster straks.
 
Hallo folkens, noen multiplayer server oppe å går snart? Har gjerne lyst å være med på gøyale :D
Har også en pc som står på 24/7 :p og har ellers lite å gjøre ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde vært mye bedre om han var blitt kjøpt opp av Valve! :argh: