[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Som om ikke det er creepy nok å møte en creeper når man graver. En slik gjeng er jo sikker død for deg og hva enn du har bygget :(
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ser for meg at de dragene kommer til å bli svært sjeldne, så jeg uroer meg ikke så fryktelig for dem. Kanskje de også er fredelige inntil de angripes? Om det derimot skulle blir stappfullt av sinna drager som spytter eksplosive ildkuler ville det være litt mer kjipt.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Det beste hadde vært om man kunne temme dem og få dem til å drepe creepere rundt huset. Og etterpå lage små babydrager.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Drager (eller andre digre mobs) har jeg lengta etter helt siden Survival var en greie så unnskyld meg mens jeg springer ut for å finne ei gammal kjerring jeg kan slenge i veggen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det kan kanskje være en protroll på grunn av Skyrim da.

Bare noe jeg lurer på.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Den dragen eier på en litt fryktinngytende måte. Nå har jeg prøvd Minecraft Pocket Edition på min Nvidia Tegra-tastiske tablet, og det ser bra ut og er greit å styre når du blir vant til det. Men mus og tastatur er nok uslåelig i lengden.
 
Eh, jeg syntes det var fryktelig å styre selv. Er ikke så avhengig av minecraft at jeg trenger å spille det OVERALT bare med superfå funksjoner.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Er Ender et nytt område der drager og endermen er fra?
Ja. Du kan dra dit via portaler i dungeons, men det er ganske kjipt der. Mørkt med no sandaktig stein som tar evigheter å knuse og blir til cobblestone, masse endermen og obsidianfirkanter. Du kan ikke dra hjem hvis du kommer deg dit. visstnok skal det bli et nivå hvor man møter en siste boss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åsså er Herobrine der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og omtrent der var v1.0 av Minecraft ute, og dermed går det an å skrive omtaler av det. Ikke at det egentlig er en omtale, det er mer en liten infotekst som legger lista skikkelig lavt siden de eneste som kommer til å lese den for å få info er de som av en eller annen grunn ikke har giddet å sjekke det ut ennå. Ja, og 10/10 så klart.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør