Miss Spillegal 2008

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Ja, og er det vits i å engang prøve? Sparesset spilles til slutt, og tråden døde vel ut samtidig som det bidraget ble postet.
 

Alexander

frilans ufør
#22
Erlend, Synne ringte og sa hun ville ha tilbake bildet sitt. Mitt bidrag kommer, jeg har bare ikke bestemt meg for om jeg skal barbere skjegget først. I mellomtiden skal jeg se om jeg ikke kan få moren min til å sende over lungebetennelsebildene fra julen '98. Så kan Martin få se hva som egentlig menes med Auschwitz.
 
#24
Jeg hadde bilder av meg med øyesminke og musefletter en gang, men de forsvant visst. :lodin:
 

SHDR

Gullmedlem
#26

"Hei, jeg er egentlig en helt vanlig fyr som spiller slåssespill på fritiden"


"Men når solen går ned ... Tihi!"


"You can call me Kitten, after St. Cittuns."


"I'm a lady, and I like to do lady things."


"I'm loud, darling, but never cheap."


"I can take it Jimmy. Just not in the face."


"Would you fuck me? I'd fuck me. I'd fuck me hard.
"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
4 er fra Little Britain iallfall, og den siste veit alle i hele universet hvor er fra.

Sånn ellers så kommer du enten til å få en slags hederspris eller et class action-søksmål på deg hvis de bildene der blir publisert, avhengig av zeitgeist. ^^
 

Nabbe

Har fin hatt.
#32
...

Det siste der ass, mann.

Mann.
 
#33
Å shiiiit Shadar! Jeg satt i tlf og idlet når jeg så de bildene og utbrøyt med en høy latterkrampe uten like, hun jeg pratet med skjønte ikke hvorfor i helvete jeg startet å le, det siste bildet der as ! Stort bedre enn dette kan det ikke bli! :ler:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Er ikke tilfeldigvis noe sånt som dette dere sikter til, vel?