Miss Spillegal 2008

Sancti

Terrorkatt
#1
Nei, dette er ikke en skjønnhetskonkurranse med meg som eneste deltaker, men en fotokonkurranse der DU skal delta (vi vet du har lyst). For å markere slutten på det store Spillegalåret 2008 vil vi gjerne se hvem av dere som er den heiteste dama, så finn frem remediene til morradi, sleng en mopp på huet og ta et fristende bilde av deg selv som du slenger opp i denne tråden (nei, det gjør ikke noe om du bare har mobilkamera).

Konkurransen er åpen til 31.12, og uka etter blir det avstemning. Vinneren får (i tillegg til den strålende tittelen) et PC-spill (ikke nødvendigvis superbra) fra 2008 (ikke nødvendigvis ubrukt, men i fin stand).

Her er noen bilder til inspirasjon:


 

Dukie

nice girl
#4
Åssen kan noen konkurrere mot det bildet der? Vi har en vinner.

Faen mann, hadde du vært kjerring hadde du hatt sjans på meg. =)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Hvem er kremtoppene i midten og til høyre av de tre?
 

Dukie

nice girl
#6
Øy, husmannen, han til venstre ligner jo ei smule på deg? :elsk:

Jeg liker dette emnet her så langt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Han til venstre er ikke Nobu, men det er omtrent sånn han ville sett ut i kjole.
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Nix; random google-cross-dressing-søk. Men jeg lolla.

Redigert: Feigt å endre innlegg, asså!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Faen, jeg har mista bildene av at jeg ser ut som en dritheit goffer og speller bass. Får se om det kan gjenskapes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Ta det med ro, jeg husker dem så det er ingen grunn overhodet til at de noensinne skal dukke opp igjen.
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Dersom noen føler seg ordentlig i slaget er det selvsagt lov til å sende inn flere bilder (forutsetter forskjellige kostymer).
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Alexander, jeg forventer et bidrag fra deg.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17


Over tre år gammelt. Tror faktisk det er fra den kvelden jeg prøve kokain for første og siste gang.
 
#20
Haha, de to siste bildene fikk meg til å giggle hardt, keep them comming! ;D