Mobilspill

Kilik

Lokal moderator
Mulig kvaliteten på mobilspill har vært rimelig laber til nå, men nå kommer endelig et Paris Hilton-spill !

Gameloft announced that is has a deal with the 25-year-old starlet/spokesmodel/amateur adult actress to "develop and produce a series of mobile games featuring Paris Hilton and her likeness."

"I'm excited to collaborate with Gameloft to bring the Paris Hilton brand and the glamour of young Hollywood to the cell phones of all my fans around the world," said Hilton in a statement.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tipper det blir en Tetris-klone hvor du skal vri og vende på ulike gjenstander for å presse dem inn i Paris' ymse kroppsåpninger.

Lodin

Der Waaaah
Chainsaw Warrior er en klassiker hvor du er motorsagkrigeren og har 24 timer på å redde ikke bare New York, men hele jorda fra Chaos-busefanter siden dette teknisk sett er Warhammer 40.000, men foregår på 80-tallet. Det er basert på et single player kortspill fra den tida og er en veldig god adapsjon. Det er omtrent umulig å vinnge, men å så digg når du greier det kun takket være dumt hell.

Shinra85

Spillegals effort emo
Venter på at Dicey Dungeon skal dukke opp på mobil, det spillet virker perfekt til det formatet

Little Inferno er fortsatt awesome.
Bra tips! Eneste jeg har spillt av Tomorrow Corporation før er World of Goo i hine hårde, på Wii.

Desverre fikk jeg advarsel når jeg starta spillet at det kanskje ikke ville fungere optimalt, siden det var laget for en eldre versjon av Android. Det fungerte likevel bra helt til det ba meg brenne et bilde fra mobilen min, og da hang det seg når jeg prøvde å importere det. :/ Ser ut som jeg ikke kan komme videre i spillet uten å gjøre det heller.

Topp