Moderering kanskje?

#41
For det første så gjør de ikke det, dette emnet alene taler imot det.
For det andre så er det allikevel et fungerende argument. Problemstillingen: Skal jeg stenge alle populære emner for å tvinge folk til å prate mer om spill?
 
#42
Greia er at vi må ha flere og aktive moderatorer.
Jeg, og sikkert mange andre her, føler at vi får lov til å spamme her. Virker i hvert fall ikke som om noen kommer til å stoppe oss.
 
#44
Ja, i Generell prat o.l. Om ikke moderering vil øke postcounten, så vil det i hvert fall bli mer orden o.s.v.
Det vil kanskje også trekke nye medlemmer hit lettere?

Start med å stenge NWS-topicen for eksempel. >_<
Vi bør altså ikke spamme mer kun for å holde aktiviteten gående, det finnes andre måter.

Og go' natt.
 
#45
Og om det er disse emnene som drar opp aktiviteten, sier det noe ja, ikke så mye om forumet, men om medlemmene. Det er tydeligvis dette medlemmene liker best å gjøre.
[/b]
Det sier alt om forumet. Selvfølgelig sier det en hel del om medlemmene som befinner seg i det og, men du må skjønne at medlemmene representerer forumet. Og i disse dager går det ikke særlig bra.

Jeg tviler på at noen (som f.eks. meg selv) som faktisk vil være litt særiøse skriver på den generelle delen av forumet mer, til tross for at det faktisk eksisterer noen spennende emner der. Dette er et tankekors: hvorfor skal dere være så sykt tolerante til forsøplingsemner når det kun jager bort de særiøse medlemmene (eller i hvert fall det fornuftige i dem)?

Og hvorfor ser det ikke ut som om dere svarer på de relevante spørsmålene? Bare spissformulerte morsomheter som dere lett senker dere til lavmål for, slik at dere kan slenge dritt tilbake?
 
#46
Du sier at du selv er en av de seriøse? Du er vel den som spammet mest i nevnte emne. Du sluttet kun når folk kritiserte deg for å spamme. For hvor andre var morsomme (i forskjellige grader) var du kun plagsom. Etter disse bemerkningene skulle du plutselig starte et korstog i form av SPAM-emnet? Right.
Ellers er jeg uenig i påstanden din om avskremmelse. Om folk kommer her til forumet, forventes det at de har en viss interesse i å diskutere spill. Generell prat skulle kun fungere som et krydder, et ekstra alternativ for å variere forumet, og kanskje nå ut til flere folk. Når såpass mange medlemmer bruker kun den delen av seksjonen, driter jeg faktisk i om de blir skremt bort. Slik jeg ser det er det disse personene som er årsaken til den store stagneringen i spill-emnene. Det er fint lite givende å ha en seriøs diskusjon rundt hvor suksessfull Revolution kommer til å bli når noen kommer med en sarkastisk vittighet som ender med "Kose på Ulven.^^". Da blir man litt oppgitt. Så å moderere og holde orden på generell prat, har aldri vært en prioritet hos meg. Så mange forskjellige medlemmer, ønsker så mye forskjellig av den seksjonen. Noen vil ta bilder av tissen til Truls og snakke om hvor HAWT den er, andre vil diskutere livets mysterier og søke råd om ting som faktisk angår dem. Når jeg moderer i den seksjonen ser jeg på utgangspunktet til de forskjellige emnene. Onani-emnet har jeg holdt fingra unna. Folk som benytter seg av det emnet ønsker den type aktivitet som det faktisk inneholder, så moderering vil være litt urimelig i det emnet. Det samme gjelder NWS-emnet. De få folka som bruker emnet, liker det slik det er. Derfor er det meningsløst for meg å prøve å gjøre det kommerst for resten av folka på forumet. Om noen derimot kommer med et emne hvor de faktisk ønsker å diskutere noe de bryr seg om, og det faktisk er mulighet for nettopp det, vil jeg så klart prøve å holde det ryddig. Om nevnte personer ikke får et emne eller to dedikert til morsomhetene deres, vil de kun spre seg til andre emner. Det kan dere ikke nekte for. Morsomhetene har for eksempel spredd seg til GRAW-emnet, hvor folk brukte tid og energi på photoshoppe et bilde med seg selv kun for å ytre at de ikke brydde seg om spillet i første omgang. Slikt slår meg som idiotisk, og hadde jeg vært mer temperamentfull, ville jeg kanskje bannet alle der og da. Men tilogmed disse personene er personer som ofte har mye nyttig å bidra med. Gjerne mer enn flesteparten her inne. Så om hva de trenger er et emne eller to (for det er kun et fåtall av emnene i generell prat som er tøysete) for å få ut litt energi, synes jeg ikke det er verdens undergang.

Igjen vil jeg repetere at vi har noe nytt på gang, som jeg tror og håper vil forbedre ting. Så alle tips og kritikk angående den nåværende situasjonen er litt nyttesløse, da vi vil endre på situasjonen innen relativt kort tid.
 
#47
"Kose på Ulven.^^".[/b]
Dette, folkens, er det sterkeste beviset på at det er jeg som er SGs kosedyr, og ikke Nicholas. :kul:

Ellers ser jeg ingenting å klage på når det gjelder spam. Den holder seg stort sett der den hører hjemme.
 
#48
For min del kunne all aktivitet i generelt delen av forumet ikke påvirke postcounten, siden det ikke går under forumets hovedformål, nemlig spill. AVForum har et slikt system. og synes personlig at det er ideelt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#50
Etter at postcounten forsvant fra innleggene, i tillegg til kravet om posts til den generelle delen, tenker jeg at folk gir ganske beng i postcounten sin. En og annen milepæl er det jo artig å påpeke, men ellers..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Igjen vil jeg repetere at vi har noe nytt på gang, som jeg tror og håper vil forbedre ting. Så alle tips og kritikk angående den nåværende situasjonen er litt nyttesløse, da vi vil endre på situasjonen innen relativt kort tid.[/b]
Vær så snill og si at jeg ikke tolker dette riktig når jeg mistenker at dette betyr at dere ikke har hørt på noe av kritikken dere har fått i det siste. :(
 
#53
Du sier at du selv er en av de seriøse? Du er vel den som spammet mest i nevnte emne. Du sluttet kun når folk kritiserte deg for å spamme. For hvor andre var morsomme (i forskjellige grader) var du kun plagsom. Etter disse bemerkningene skulle du plutselig starte et korstog i form av SPAM-emnet? Right.
[/b]
Hoho, så hvis spam er morsomt, da er det lov?

Og ja, jeg anser meg selv som seriøs. Men det var virkelig ikke poenget, poenget var at forumet oppfordrer til useriøsitet.

Nei, jeg skal ikke kritisere mer før dere kommer i gang med dette nye dere har på gang.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#54
Greia er at vi må ha flere og aktive moderatorer.
Jeg, og sikkert mange andre her, føler at vi får lov til å spamme her. Virker i hvert fall ikke som om noen kommer til å stoppe oss.
[/b]
You said it, we read it!

Jeg spammer så lenge jeg føler at jeg får "lov" til det. Jeg har også, ved flere annledninger, ytret ønsket om en egen spam seksjon. Da slipper man å stenge emner, folk kan skrive all slags drit der og om bittre krangler MÅ fortsette videre, så kan de alltids gjøre det der. Men samltige admins her har svart med et plent; "Nei, det trenger vi ikke".

Få opp øyne; JO, dette er et internt møkkaforum, der møkket må samles og medlemer kan være interne med seg selv. Evt. å få AKTIVE moderatorer som ikke er "medlemmer" av #sexbomb/veteraner/nabbe/nicolas/sortulv-opplegget hadde hjulpet....

Stort.
 
#55
Jeg ble sparka ut av Sexbomb, velg meg! Velg meg! Jeg er bitter! På tide å ta disse spammerne!

Er det slik at de seriøse som bare er her for å snakke om spill blir skremt bort av generell prat, som ikke brukes til å diskutere spill likevel?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#56
Tror mer at all bæsjen sklir litt ut over i spill seksjonene, vel, ofte har jeg inntrykk av min stumme lurking. Poster som overnevnte og klemme smiley i en single post kan oppfattes som plagsomt av mange... Ville jeg tro.
 
#58
Hva med å gjøre SG til et rent spillforum og fjerne alle kategorier som ikke har med spill å gjøre? Jeg vet vi vil miste mange medlemmer, men de som stikker skriver sikkert ikke så mye i spillseksjonene uansett.
 
#59
jeg er enig i at vi kan fjerne en del ting, men alt som ikke har med spill å gjøre blir litt for mye. Når det ikke er noen spennende spill nyheter eller gode diskusjoner er det fint å ha andre ting å prate om.
 
#60
Hva med å gjøre SG til et rent spillforum og fjerne alle kategorier som ikke har med spill å gjøre? Jeg vet vi vil miste mange medlemmer, men de som stikker skriver sikkert ikke så mye i spillseksjonene uansett.
[/b]
Tror du ikke da at sexbomberne vil prate enda mer internt piss i spillseksjonene enn hva de allerede gjør? Det tror jeg.