Du sier at du selv er en av de seriøse? Du er vel den som spammet mest i nevnte emne. Du sluttet kun når folk kritiserte deg for å spamme. For hvor andre var morsomme (i forskjellige grader) var du kun plagsom. Etter disse bemerkningene skulle du plutselig starte et korstog i form av SPAM-emnet? Right.
Ellers er jeg uenig i påstanden din om avskremmelse. Om folk kommer her til forumet, forventes det at de har en viss interesse i å diskutere spill. Generell prat skulle kun fungere som et krydder, et ekstra alternativ for å variere forumet, og kanskje nå ut til flere folk. Når såpass mange medlemmer bruker kun den delen av seksjonen, driter jeg faktisk i om de blir skremt bort. Slik jeg ser det er det disse personene som er årsaken til den store stagneringen i spill-emnene. Det er fint lite givende å ha en seriøs diskusjon rundt hvor suksessfull Revolution kommer til å bli når noen kommer med en sarkastisk vittighet som ender med "Kose på Ulven.

". Da blir man litt oppgitt. Så å moderere og holde orden på generell prat, har aldri vært en prioritet hos meg. Så mange forskjellige medlemmer, ønsker så mye forskjellig av den seksjonen. Noen vil ta bilder av tissen til Truls og snakke om hvor HAWT den er, andre vil diskutere livets mysterier og søke råd om ting som faktisk angår dem. Når jeg moderer i den seksjonen ser jeg på utgangspunktet til de forskjellige emnene. Onani-emnet har jeg holdt fingra unna. Folk som benytter seg av det emnet ønsker den type aktivitet som det faktisk inneholder, så moderering vil være litt urimelig i det emnet. Det samme gjelder NWS-emnet. De få folka som bruker emnet, liker det slik det er. Derfor er det meningsløst for meg å prøve å gjøre det kommerst for resten av folka på forumet. Om noen derimot kommer med et emne hvor de faktisk ønsker å diskutere noe de bryr seg om, og det faktisk er mulighet for nettopp det, vil jeg så klart prøve å holde det ryddig. Om nevnte personer ikke får et emne eller to dedikert til morsomhetene deres, vil de kun spre seg til andre emner. Det kan dere ikke nekte for. Morsomhetene har for eksempel spredd seg til GRAW-emnet, hvor folk brukte tid og energi på photoshoppe et bilde med seg selv kun for å ytre at de ikke brydde seg om spillet i første omgang. Slikt slår meg som idiotisk, og hadde jeg vært mer temperamentfull, ville jeg kanskje bannet alle der og da. Men tilogmed disse personene er personer som ofte har mye nyttig å bidra med. Gjerne mer enn flesteparten her inne. Så om hva de trenger er et emne eller to (for det er kun et fåtall av emnene i generell prat som er tøysete) for å få ut litt energi, synes jeg ikke det er verdens undergang.
Igjen vil jeg repetere at vi har noe nytt på gang, som jeg tror og håper vil forbedre ting. Så alle tips og kritikk angående den nåværende situasjonen er litt nyttesløse, da vi vil endre på situasjonen innen relativt kort tid.