Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?

• Totalt antall stemmer
    63

CyberK

Finner ikke på noe.
Amen til det! Selv husker jeg å ta backup, men likevel blir ikke de lagrede klassene gjenopprettet. Ti minutter ekstra arbeid bare der! Også lever jeg i frykt for plutselig kræsj en dag, sånn at man ikke få backups. Ikke rart det er så mange folk der ute med lvl55-awesomeness-save lastet ned fra nettet.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de skal begrunne scenene i Washington. Det brenner over alt. mange monumenter er ødelagt, hele stedet er befestet med piggtråd og det er mange nok bad guys til det utvikler seg til et regelrett slag mot den ordinære hæren. Hvordan i alle dager skal det kunne forklares med "terrorister"? Ser mer ut som en borgerkrig enn noe annet.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Kim har i all hemmelighet bygd en tunnel fra Nord-Korea til DC. Duh.

Spennende hvordan alle kule FPS-serier skal ha energidrikke nå. Hvorfor tenkte de ikke på dette i Goldeneyedagene, jeg hadde vært multihekta.

D

Deleted member 91

Gjest
Altså, wake up buttweed, CoD4 var jo consolified as shit uansett, selv om dette er ganske brutalt burde det ikke komme som noen kjempeoverraskelse. Matchmaking, skrikende tolvåringer og lag hele tiden. Join in. :tipshat:

Lodin

Der Waaaah
Hvem faen er det som vil spille den der kjipe Quake 3 modden på den eneste riktige og gloriøse platformen uansett?

Farsken.

Hadde gleda mæ tel dettan spillet i hele år, og så klare dæm og fjerne hele multiplayer opplevelsen for pc!?!
Har avbestillt pre order.

Tror æ går telbake tel gamle vaner og bare henter mæ en "prøve versjon" for sp, så glemme hele spillet... og heller spille cod4/5 i multiplayer som før.
:durrdog:

Men er alt dette pisset cuntfirmed? Drauden sin link altså.

Lodin

Der Waaaah
De har blåkopiert multiplayeren fra konsollversjonene, altså at man ikke lenger kan velge hvilken server man skal spille på. Ikke blir det muligheter for mods heller. Det syns jeg er verdt hundre kroner ekstra i pris. :smug:

Wow, herregud for en syting. Jeg mister helt nattesøvnen over dette, da det er viden kjent at pcgamere er så hardcore at ikke bare er de best, men det motsatte er egentlig ikke vits å spille engang fordi det er så dårlig. Jeg snakker om multiplayer på konsoll, ja.

sintesintesinte, gleder meg til å se provoserte spillegalmedlemmer reagere med forrakt og avsky.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
THIS IS AN OUTRAGE!

Bare at egentlig er det helt greit for min del.

Jante

privileged CIS shitlord
Mine hardcore PC-sensibiliteter hath been offended, etc.

Tror jeg venter med å se de forklare litt nærmere hva IWNet egentlig går ut på (siden eneste kilden til dette er to timer uti en fan-podcast) før jeg begynner å syte.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hvis de har ordnet et ordentlig stats-system til peze istedetfor å bare lagre det lokalt er det jo bare fryd og gammen.