Den største begivenheten på E3 var selvsagt Mortal Kombat, og jeg som har vokst opp med dette jizz'd all over the place når jeg først så den beste traileren siden Mortal Kombat live action-feiktraileren.
[yt]P9LfwKYYZQk[/yt]
Etter fem middelmådige spill har Ed Boon & co endelig skjønt at de skal drite i å være fancy-schmancy, og heller gå tilbake i tid og se hvorfor de første spillene eide. Nemlig et raskt gameplay, masser av blod og gørr, og inn i helvetes tøffe ninjaer og shaolin munker.
[yt]4mzwsjpsqAk[/yt]
Selv om jeg vet at Spillegal for det meste er jentete og kjører Tekken eller Street Fighter når dere skal cybersloss, skal jeg likevel gjøre dette til den beste tråden for det beste spillet på det beste forumet
NYE GREIER:
[yt]P9LfwKYYZQk[/yt]
Etter fem middelmådige spill har Ed Boon & co endelig skjønt at de skal drite i å være fancy-schmancy, og heller gå tilbake i tid og se hvorfor de første spillene eide. Nemlig et raskt gameplay, masser av blod og gørr, og inn i helvetes tøffe ninjaer og shaolin munker.
[yt]4mzwsjpsqAk[/yt]
Selv om jeg vet at Spillegal for det meste er jentete og kjører Tekken eller Street Fighter når dere skal cybersloss, skal jeg likevel gjøre dette til den beste tråden for det beste spillet på det beste forumet
NYE GREIER:
- Et raskt og forbedret gameplay som skal minne mer om MK1-4.
- Så mye blod, gørr og lemlesting at vurderingsskalaen til aldersgrensefolka må oppdateres med TA (Too Awesome)
- Tag-fighting: 2 v 2, bytte folk ved en knappetast og subtile mord når en av de dør. Fremdeles fatality på nr. 2.
- Et forsøk på å lage en lang, bra campaign.
irate:
- X-RAY FIGHTING 2K10