Mortal Kombat: Back to Basics

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
BlazBlue eier, så det er bare positivt.

EDIT: Enig, dette ser faktisk ganske pent ut. En milliard ganger bedre enn den dødskjipe stilen til det rælet vi spilte hos deg under uguu~. DC vs MK.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#23
Og bare sånn forresten; Ed Boon, fyren bak Mortal Kombat, fikk en plass i Guinness World Records i junitider.



Kuleste ikke-japanske mannen i industrien.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Rekorden er for å ha voiceacta Scorpion i 17 år. Derimot tok det meg to sekunder å finne ut at Charles Martinet har vært Mario i 19 så hurf = durf. :ras:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#25
Jeg kan ikke huske at det var noe snakk før Super Mario 64.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Det kan jeg avsløre.

Mortal Kombat 3:


Mortal Kombat 3 HD Remix:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#33
Takk for at du valgte DET BESTE SCREENSHOTTET for å minne meg på hvorfor MK er ille-rævva og burde nukes fra orbit.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
News just broke that the Playstation 3 version of Mortal Kombat 9 will contain a playable guest character. Kratos, from God of War, will be ripping heads off alongside the typical MK warriors. The report mentions that he will not have any single player story mode content, but will be fully functioning in VS mode.
Da blire vel Mister Chief på 360?

E: Og her er de andre folka som er bekrefta.
Liu Kang
Raiden
Shao Khan
Sonya
Cyrax
Scorpion
Sub Zero
Sektor
Reptile
Mileena
Jax
Kung Lao
Shang Tsung
Stryker
Kabal
Quan Chi
Kitana
Johnny Cage
Nightwolf
Ermac
Sindel
Noob
Smoke
Goro
 
#39
Det siste jeg spilte av MK var the adventures of sub-zero eller noe, møkk. Såklart liker jeg MK2, eller likte det hvertfall.
 
#40
MK Shaolin Monks var sånn passe artig og underholdende, spesielt co-op!

Men anyways, om Master Chief chem på chechsbochs trechechti vil eg nesten ha den versjonen.. Sjølv om eg har den beste kontrolleren på ps3. Jaja.