Mortal Kombat: Back to Basics

#41
Så lenge MK har "combo-breakers" eller som jeg pleier å kalle det "broken-breakers" så kommer dette spillet til å suge ræv...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#43
Så lenge MK har "combo-breakers" eller som jeg pleier å kalle det "broken-breakers" så kommer dette spillet til å suge ræv...
Vittig fyr.

Altså, combo breakers er ikke så ille hvis du ikke spiller for å vinne, men fordi du vil ha det gøy. Man finner ikke turneringer med Mortal Kombat fordi Tekken eller Street Fighter finnes. Hvis du skal spille pro, så finner man de spilla som er teknisk vanskeligst å mestre. Starcraft, Street Fighter osv.

Mortal Kombat ligger sammen med den haugen spill det er moro å spille.
 
#44
Vittig fyr.

Altså, combo breakers er ikke så ille hvis du ikke spiller for å vinne, men fordi du vil ha det gøy. Man finner ikke turneringer med Mortal Kombat fordi Tekken eller Street Fighter finnes. Hvis du skal spille pro, så finner man de spilla som er teknisk vanskeligst å mestre. Starcraft, Street Fighter osv.

Mortal Kombat ligger sammen med den haugen spill det er moro å spille.
Helt enig med deg der, at combo breakers ikke er ille hvis du ikke spiller for å vinne, men vent..... spiller du fighting games for å tape? :think: Tro meg, gutta bak MK har lyst at spillet skal bli en tourny game. Du kan ha det gøy med Tekken, SF, StarCraft selvom de er balansert, så hvorfor ikke MK?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#45
Nei, de har lyst til på penger. Ved å late som om spillet appellerer til hardcores og casuals får de masse penger. Men alle vet at casuals drukner markedet, så etter at Mortal Kombat har lurt penger ut av noen tusen hardcores som blir skuffet over nivået og millioner av casuals som blir glad så lenge det er blod og gørr, så får de masse penger.
 
#46
Markedet for fighting games har eksplodert i det siste. Så Boon har sikkert litt lyst på sin del av kaka. Jeg sier ikke at de ikke har lyst å tjene spenn, men hvorfor ikke lage noe bra siden de er igang. Jeg har troa på dette, så lenge de dropper CB og gjør spillet balansert.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#47
Fordi det er ikke lett å lage noe som er teknisk bra for de som er flinke samtidig som du lager det lett for de som vil raskt denge dritten ut av kompisen.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Han er såklart PS3 eksklusiv ja. Så spørs det om 360 får noe i det hele tatt. Vil uansett si at Kratos er stiligere i settingen enn Mister Chief eller Blinx the Cat. Hadde dog eid om man fikk spille som avataren sin. =D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#53
Denne spillen kommer 22. april, noter det ned gutter.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
Ser ut som the good ol' days da Hazen og jeg drakk cola og spilte 2D-fighters til langt utpå morrakvisten endelig kommer tilbake
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#59
[yt]FJJGbFrfWAY&feature=player_embedded#at=74[/yt]

Noob Saibot er forresten baklengsnavna til Ed Boon og John Tobias. fønfækt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Oi, det var det nok ingen som visste.