Mortal Kombat: Back to Basics

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvordan i svarte kan de ha unngått å kalle den der Kollector's Edition?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aha, man måtte zoome inn for å se at det var en K. Ble litt satt ut av spill av den høye kvaliteten på bildene, skjønner du. ^^
 
Unboxing. LIKE A BAWS!!!

Litt fuck for satan at PSN sliter, men satser på det er oppe til playdåttkom slenger det i posten til meg. Har uansett ein offlinebuddy eg skal spele med, så alt er godt. Og eg speler Street Fighter online på 3DS. Og får bank.
 

Nabbe

Har fin hatt.
... jeg tryktet riktig! Det var bare den dumme spillen som ikke ville høre på meg.

:(
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tøft, Drauden! Skal du spille det på nett, eller?
Du altså.

Bare fått spilt noen timer på story moden, og de har virkelig gjort en god jobb med det. Greit, det er corny, cheesy og alt det der, men det er tross alt Mortal Kombat. Uansett, de holder det interessant med plot twists og andre virkemidler. Gleder meg til å unfolde hele greia.

Jeg var også innom Krypt (et sted hvor man kan kjøpe extragreier med koins man vinner for å spille) og kjøpte noe random greier. Gjennomført prosess dette også.

Nå skal jeg prompe hele helga, så da kommer jeg med en større "anmeldelse" av denne dritten. Så langt eier det hvertfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den der Krypt-greia var iallfall med i et Mortal Wombat-spill jeg spilte på Xbox og ikke husker navnet på, så helt nytt er det ikke. Men sikkert fett.
 
Krypten har hvertfall noen hundre unlockables, blant annet nye fatalities og kostymer, selvom mesteparten stort sett er artwork og sketches. Kjøpte spillet på release og koser meg med det stort sett hver dag. Som sagt tidligere er story-moden et alright tillegg til vanlig singleplayer-ladder som man kjenner igjen fra tidligere MK-spill, kan forøvrig informere om at du låser opp litt historie med hver person du fullfører selve ladderen med.

Så nå venter man vel bare på at PSN skal åpnes for allmennheten og krysse fingrene for at ikke kredittopplysningene mine har havnet hos rumenske røvere.

En liten innlysende spoiler på slutten: Shao Kahn er og forblir en jævla bitch som i alle andre spill i serien, forvent raeging, med mindre du selv tyr til prompete taktikker.

Edit: Hvordan i faen funker spoiler-tags?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
En liten innlysende spoiler på slutten: Shao Kahn er og forblir en jævla bitch som i alle andre spill i serien, forvent raeging, med mindre du selv tyr til prompete taktikker.
Jepp. Det var nesten jeg ødela kontrollen min. Og med nesten så mener jeg ikke sånn "åå, nå er det redd før jeg kaster den i veggen", jeg mener jeg satt og klemte og vrei kontrollen uten at den gikk i stykker.

Nå blir det å rote rundt på Ladder matches, muligens også begynne på Challenge Room. Det jeg vet må til akkurat nå er å finne det jævla sekundæret kostyme til Smoke, fordi fy faen han ser ikke ut.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er allerede tubber ute hvor folk har haxxa SK spillbar på youtube. Håper de greier å gå på nett med ham og. :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Noen cracka config-fila til spillet, som blant annet inkluderer en word filter med det beste banneorda du noen gang kommer til å se.

Inneholder flere klassikere som: bloodfart, buttpirate, cumbubble og rumpranger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Inneholder flere klassikere som: bloodfart, buttpirate, cumbubble og rumpranger.
Dette blir et problem hvis jeg skal diskutere min nyåpnede rom-bistro The Rum Pranger over Xbox Live.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Når kommer Swat 4: Stechkov Syndicate-videoene?