Nå med dun på overleppa: Resident Evil 6

#2
Utifra det bittelille vi har fått høre foreløpig høres det der dritfett ut. FUCK YESSSS
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#7
Klarer ikke å grave ut mye info derfra, annet enn at det blir mer gears-y (helt greit for meg, jeg vil bare skyte zombier og spare på ammoen). Åpen for andres tolkninger.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Var helt med, inntil dekknings-skytings og musikk som kunne vært på en Harry Potter-trailer.
 
#9
Det Shinra85 sa. Deler av traileren ser ganske fett ut og som en god ~evolusjon av Resident Evil-stilen, men så har vi soldater med gevær som fiender og Assassin's Creed-sekvenser med skalla kjedelig fyr da.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Den skalla kjedelige fyren kan være Chris, skal man tro teksten som følger med youtube-videoen. De er fæle til å endre design på den karen.
 
#11
Den skalla kjedelige fyren kan være Chris, skal man tro teksten som følger med youtube-videoen. De er fæle til å endre design på den karen.
Nei, Chris er jo allerede i videoen MED hår???? Erru dust
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#12
Chris var vel han duden med den kjipeste voice actingen i helikopteret? Arr, hår og maskingevær?

Edit: Patney! :ras:

Edit 2: ok, ikke arr. Men fortsatt den kjipeste voice actingen i videoen.
 
#14
loller av Chris sin cheesy tale: "I CAN'T KEEP RUNNING AWAY. I HAVE TO FACE THE TRUTH AND ACCEPT RESPONSIBILITY!!" Det er vel ikke akkurat å løpe vekk fra ansvaret sitt Chris er kjent for, med 3 spill hvor han sloss mot alle slags utenkelige beist. Capcom cannot into story
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#16
Vel, plottet klager jeg ikke på. Og voice actinga overraska meg en del i den videoen; nærmest ektefølt og så og si bra... Inntil det som mest sannsynlig er Chris, som bare var platt og ikke-fungerende i mine øyne/ ører. Både utførelse og kontekst

Blir uansett å sjekke detta ut
 
#17
Siden når reagerte vi på ostete plot og medioker voice-acting i et Resident Evil-spill?
Cheesiness er en del av sjarmen til Resident Evil ja, men akkurat med den linja der motsier Chris hele karakteren sin.

Edith: Er det tilfeldig at alle klippene Leon er involvert i virker ganske digge og mer tro til Resident Evil, mens alt med Chris er ACTION EVERYWHERE? Kanskje det blir to moduser: Leon sin gjennomgang som er mer stemningsfylt og handler mer om utforsking mens Chris sin gjennomgang handler om å skyte 4ever. Håper litt på dette, men det blir vel sånn at man periodevis skifter mellom de to i løpet av en enkelt gjennomgang.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#18
Ser i hvert fall ut til å være en ganske fragmentert opplevelse, i form av mange spillbare karakterer. Usikker på hva jeg synes om det, selv om det er fryktelig tidlig å komme med noe særlige formeninger. Ser også ut til at det blir sekvenser med både co-op og individuell spilling.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#20
En del diverse info. Litt tldr for meg, men ble påpekt bl.a dette.
From the outset the team’s intention was to create an experience that delivers a gripping storyline, tense single-player and co-op action all set against a constant theme of horror.
Står ikke spesifisert om det er separate hendelsesforløp, men jeg er fornøyd og litt hype get ^^