Need for Speed: Hot Pursuit - vi skjører ræserbil på nett

#1


Seriøst, drit i Black Ops, NFS:HP er tilbake og med som fucking levredge. Criterion Games "sier" at de har gått back to the roots, men har de virkelig det? Vel alle drømmebilene er jo på plass, hva mer trenger man?
GT REVIEW
 
#2
Hot Pursuit er lett det morsomste bilspillet jeg har spilt, skal skaffes. Men ehh, er det digitalt eller retail?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Retail vettu. Storsatsing fra EA dette. Og ja, jeg skal ha det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Fløtta denne til Spell og spelling siden det passer bedre. Uansett, vi skaffer denne spillen på PS3, ikke sant folkens?
 
#6
Nå har det seg sånn at triggerene på 360 er mye mer komfortable å bruke når man skal gasse. Bortsett fra det vurderer jeg PS3-versjon.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Kjøpe multiplatformspill på PS3? Beklager. Kommer nok uansett ikke til å kjøpe denne spillen (basert på demoen)
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#8
Hva er greia med å PS3-e et multiplattformspill? Har det scora bedre i en sånn sammenligning eller noe? Hvis ikke er det faen så uaktuelt.
 
#9
Jeg liker å føle meg unik og spille på PS3... Til tross for det har jeg ikke et eneste multiplat-spill på PS3 med unntak av Batman.
 
#11
Har ikke ratt, og min erfaring er ganske liten. Faktisk så stammer mine erfaringer for det meste fra en fyr jeg pleide å være hos som hadde ratt, men eneste bilspillene han hadde var Colin McRae og liknende. Rally er dødskjipt. Ellers har jeg jo spilt litt mer fartsfylte spill på arkader, som er rimelig moro. Må vurdere et ratt og.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Hva er greia med å PS3-e et multiplattformspill? Har det scora bedre i en sånn sammenligning eller noe? Hvis ikke er det faen så uaktuelt.
Yetipants liker ikke oppstartsmenyen på 360, og Nilo er SDFs ubestridte leder. Det er vel egentlig alt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Og siden de kommer til å game mye mer online enn dere andre kommer jeg og til å plukke opp på PS3.

Nå skal jeg riktignok spille demoen først. På PS3, så fpr jeg heller gjøre en switch om det føles dritt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
De hadde sånn face-off på Eurogamer og konklusjonen var "lol idk w/e". Sånn til opplysning.
 

Terje

mostly harmless
#15
Høres ut som dag 1 parkas for meg også, ja. Har ikke virkelig likt et NFS spill siden Hot Pursuit 2. Most Wanted var forsåvidt greit, men ellers har det vært passe triste saker. Blir å ha det på PS3 såklart. Nå er ikke jeg så aktiv på online biten, men er det snakk om noen SG-kvelder så er jeg muligens med.
 
#16
Godt å se at det var så mange så skaffer spillet til PS3, blir bra dette. Vi kjører med på heftige SG-kvelder med masse øl, chips og drittslenging!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Syns demoen var sånn passe men det kan hende det bare er tilvenning og de raskere bilene er litt nicere. Blir å vurdere no kjøpings her i gården ja.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Jeh, ser ikke hva folk gleder seg så fryktelig til etter den demoen. Riktignok var første Hot For Sprut fete saker, men detta føltes hrrm. Holder meg til siste Burnout istedet.
 

Kilik

Lokal moderator
#19
Og ingen split-screen multiplayer :( Veldig synd at flere serier har droppet split-screen denne generasjonen. Med de store, høyoppløslige TV-ene vi har nå passer det bedre enn noen gang. Og nei, å spille online er ikke en fullgod erstatning. Mulig jeg heller plukker fram Burnout 3...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Jeg er enig, det er oftere og oftere at vi sliter med å finne noe å spille i lag når vi samles i sofaen. Nylig starta vi på det Lara Croft-XBLA-spillet som faktisk er drittbra i coop (ikke like fett alene), men ellers har det ofte gått i klassikere som DOOM og Perfect Dark eller Halo siden man da kan ta med en gjest online.

På Wii derimot har jeg masse shit man kan multigeime.


EDIT: On topic, får refundert en del spenn og kan vurdere dette. Elsket NFS3HP1 i sin tid (og glemte helt av HP2), men skal jeg ha dette blir det definitivt på Kryssburk2pi.