Need for Speed: Hot Pursuit - vi skjører ræserbil på nett

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#41
Gametrailers poengterte nettopp det, mange kjerrer er virkelig ikke laget for grusvei så de bremses betraktelig ned på alt annet enn asfalt.
 

Terje

mostly harmless
#43
Den er tydeligvis heller ikke bygd for sandstrender har jeg merket. Sånn forøvrig må jeg ta tilbake det med minikart og snarveier. Det er bare faktiske veier som er tegnet opp der. Det er nok av andre, mindre opplagte smutthull å oppdage. Så det er alt godt.
 
#44
Mitt gamertag: SG Ghaz.
Ser at det er noen som spiller spillet på vennelista til den Spillegal-kontoen, bare adder deg/dere jeg.
 
#45
Har ikke sjekka live fordi det er helvete å få dem til å bruke rett VISA-kort å trekke spenn fra, men er det noen demo av dette?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#47
Vel, jeg fikk det aldri til.

Riffen: Ja, det er demo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Ikke nok med det, du får 500 bonus Bounty hvis du spiller demoen og så kjøper hele spillet som takk for innsatsen!

PS 500 Bounty er like mye som du får for ett enkelt Takedown i spillet
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#50
Mener å huske at jeg ikke fikk lov å slette det kortet kontoen var registrert på opprinnelig, men det kan jo hende de har fiksa det.
 
#52
Demoen skuffet. Kjipt, det minnet om et Burnout med biler som føltes ut som tanks. Dessuten, takedowns i mitt NFS spill? Nei takk, jeg hadde foretrukket de gode gamle fartsbøtene fra det første spillet, komplett med videosekvens. Men når alt kommer til alt, så var det fysikken som virket litt.... laggy. Synd, for Burnout serien har glimrende fysikk (selv om Burnout 2 er seriens høydepunkt).

Fikk aldri prøvd vanlig race heller, for jeg måtte ha en jævel på vennelisten min som hadde prøvd demoen. Latterlig av EA.
 
#54
Hvis ikke jeg tar feil så er de ikke lenger mulighet å spille demoen? Enda mer latterlig, i så fall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
Men når alt kommer til alt, så var det fysikken som virket litt.... laggy. Synd, for Burnout serien har glimrende fysikk (selv om Burnout 2 er seriens høydepunkt).
Samme som mitt intrykk. Den eneste grunnen til at jeg vurderer spillet, er fordi jeg har en følelse av at det er gøy i multiplayer uansett.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Jeg tror kjørefølelsen bare er en liten tilvenningssak, og nettopp multiplayer + speedwall virker som ålreite saker. Har SG fordelt seg jevnt mellom konsollene nå eller? Det ble litt vanskeligere å velge..
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#58
Jeg er nysgjerrig, og det skjer ikke ofte for bilspill. Hvordan er det i forhold til glad-racerfavoritten min, Burnout 3? Er det morsomme takedowns uten at takedowningen er viktigere enn racingen? (Burnout Revenge, I'm looking at you!)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Du får sånn vanity-cam av at motstanderen din flipper rundt, uten at det blir overdrevet. Siden du mister kontrollen i slike sekvenser, passer spillet på å plassere deg et vettugt sted når du skal kjøre igjen. Ulempen er at du mister oversikten en stund, men jeg synes takedowns er mindre forstyrrende enn i Burnout 3, for eksempel.