Need for Speed: Hot Pursuit - vi skjører ræserbil på nett

#21
Og ingen split-screen multiplayer :(
Nettopp derfor du skal være hardcore, ta med deg ps3 og skjerm til kompisen din, så gamer dere multiplayer over nettet. Men sånn seriøst, jeg er litt skuffa at det ikke er split-screen multiplayer :(
 
#22
Har allerede forhåndsbestilt, gleder meg til det kommer. En haug randoms fra EA sitt NFS-forum har lagt med til som cvenn på Xbox så blir bra å kjøre mot folk jeg ikke vet hvem er
 
#25
Håper ikke noen av dere har forhåndsbestilt fra Elkjøp:

Det har vært et avvik i transporten av Need For Speed: Hot Pursuit! Spillene har kommet på avveie. Det medfører at spillet ikke når frem til postkassen din i dag. Vi er utrolig lei for det som har skjedd!

Som en kompensasjon sender vi ut Limited Edition til deg for samme pris som du har betalt for standardversjonen. Estimerer at du vil... motta spillet førstkommende onsdag. Beklager virkelig! -håper du kan tilgi oss :(
Eid igjen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
De fleste burde vel ha fått med seg at man ikke bør forhåndsbestille spill fra Elkjøp.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#27
Med mindre man driter i launchdagen og vil ha spill billigere, det er jo ikke så sjelden at de kommer med gode tilbud på stortitler.
 
#28
Elkjøp har skjerpet seg kraftig, kun 1 av 5 spill jeg forhåndsbestilte i høst har kommet over release. De fleste på dagen, mens goldeneye kom dagen før. Så jeg gir de cred for å ha blitt bedre, men det ene spillet kom 1 uke etter release:O
 
#29
Jeg fikk Fallout: NV en dag før, men Metroid: Other M en hel uke etter. Da kjøpte jeg det heller på lokale Elkjøpen her på launchdag, og gikk senere opp og leverte tilbake det jeg fikk i posten for pengene tilbake.
 
#30
Det var Metroid som kom en uke etter for meg også, så må ha vært noe kluss da. Fikk forøvrig AC:Brotherhood idag fra elkjøp også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Smatt innom Lefsedal og kjøpte det siste PS3-eksemplaret de hadde av NFS: Hot Fursuit i ettermiddag. Så ut som om de bare hadde Limited Edition i sjappa da, så akkurat den der greia med at folk får LE istedenfor vanlig stiller jeg meg litt tvilende til.
 
#32
Fy, spilte ett par løp på live nå, ett som racer og ett som onkel politi. Sistnevnte var det feteste jeg har vært med på på live. Er klart med på noen session etterhvert, jeg har forøvrig 360-versjonen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Men ja, for dere som vil skjøre litt bil på PS3 er det bare å si fra til Fetthesten. Har tenkt å kjøre noen runder i helga for å si det sånn.

PS jeg veit hvor Neocon har henta avataren sin.
 

Terje

mostly harmless
#35
Fikk noe e-post tidligere om at PSN er nede ikveld pga no maintenance, og jeg sliter med å få redeema online passet på grunn av det sansynligvis. Dermed blei det ikke noe online-spilling ikveld. Faen. Hele den sosiale online-tingen fungerer derimot, så for se andres tider og andre får tydeligvis se mine. Jeg og Yeti driver og krangler litt om hvem som skal være raskest her og der, synd at det ikke ser ut til at vi får igang en online runde ikveld. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Ja, det er drit, men det der Speedwall-greiene er sjef. Kort fortalt så får du oppdateringer på wallen din (tenk Facebook bare at det handler om å skjøre fort) og mulighet til å kjøre løpet for å slå tida til jævelen. Fant også akkurat ut at ettersom du spiller oppgraderer du utstyret ditt, slik at du for eksempel får hardere veisperring som snut og sånt. I tillegg så er det som kjent Criterion som står bak dette så det er i praksis et Burnout-spill hvor du kan kjøre både som polti og røver, minus at hele skjermen blir fylt opp av "BOOST BONUS!!!", "SHUNT!!!", "NEAR MISS!!!" og sånt hele tida (det dukker opp i miniskrift nede til høyre isteden, awsum). Jeg liker også at det selv om flere av løpene går på samme veiene er det hele tida noe nytt; enten får du en helt annen biltype å kjøre med, eller så er det en annen type løp, eller så kjører du om kvelden, eller i regnvær, osv. Denne er en bra bilspill og den kommer med Fetthestens sjøløve av godkjenning.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Såvidt jeg skjønte har de vært flink med å legge inn masse snarveier og alternative ruter i banene slik det var i det første Hot Fursuit-spillet. Stimmt das etwa?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Det stemmer rimelig bra, og du får til og med Bounty (spillets versjon av XP) for å finne dem. Det er også slik at motstanderne ikke følger en fastsatt rute, de kan ta andre snarveier og ruter gjennom banen hvis du spiller om igjen.

Kan også legge til at siden dette er en arcaderacer er det mye gummistrikking ute og går, det vil si at motstanderne legger inn høygiret hvis du passerer dem og sakker av hvis du tryner. Var litt komisk da jeg dreit meg ut som snut og dælja rett inn i autovernet, spant rundt og måtte rygge og svinge litt for i det hele tatt å komme meg i riktig retning, og kisen jeg skulle ta sto pent og venta i et kryss. Ble ikke noen gullmedalje da, for å si det sånn.
 

Terje

mostly harmless
#39
Apropos snarveiene, du ser de faktisk på minikartet. Det er egentlig noe drit spør du meg, halve moroa er jo å oppdage dem selv. På den annen side kan de fleste stort sett bare kalles alternative veier, da det er svært begrenset hva man tjener på dem. Muligens den gummistrikkinga som spiller inn der. Men de er da greie å ha for å strategisk dytte snut inn en annen vei enn den du spinner nedover såklart. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Det kommer jo an på hva slags bil du kjører også, det er ikke så forferdelig mye vits i å ta turen innom en kjerrevei hvis du kjører sportsbil. Noe av poenget er nok å balansere litt når man spiller ånnlajn sånn sett.