Negative ting med San Andreas

Er det noen som lurer på hvorfor grafikken er råtten?

FORDI KONSOLL SUGER, HARDT!

Redigert: Det var noe spesielt med VC som SA ikke slår. Stemningen.. Akk. :D

PS2 har da ikke bare dårlig grafikk... Spill som Max Payne, MGS 2 The Getaway 1 og 2 har alle god grafikk. Det er bare Rockstar som er dårlige til å utnytte ps2ens grafikkmotor.

Ingen kims ingen kos.

Jeg skal innrømme at jeg nesten satt en hel flaske 1,5 L cola i vranghalsen når jeg så _hvor_ dårlig grafikken var, har ikke rørt VC siden jeg ble lei (noe jeg ble etter 1,5 mnd etter at spillet ble sluppet / jeg kjøpte det).

Vel, uansett.. jeg satte grafikken i SA over til Widescreen, og siden har jeg ikke tenkt noe mere på grafikken (det er nok neppe fordi at jeg har forrandra settings, men fordi jeg nyter faktisk spillet). Spillet er også digg skikkelig digg på lærret. Og nei til dere som skriker "dårlig grafikk dårlig grafikk". Det er faktisk helt ok. Akkurat som alle andre spill man spiller på projektor.

Lodin var innom meg for noen år siden med GTA III på projektor... Bare spør han
(han var vel for full til å huske noe om grafikken anyways) :rulleøyne:

Uansett... det eneste som plager meg hittil er :

A: Jeg ser folk som går i sanda med sand ned til livet noen gangner.

B: Det er ikke lov å taue semitrailere med traktor

Nabbe

Har fin hatt.
Max Payne er et helvete. Slow down, feil med clipping ... bæsjegrafikk.

K

Kumool

Gjest
Utrolig mange grafikkhorer her, ja. Det første jeg la merke til var at det var meget likt Vice City, men etter hvert tenkte jeg ikke noe særlig mer på det. Mange detaljer har ihvertfall blitt bedre, som f.eks. biler. Ta en titt på felgene, eller i et motorrom.

Jeg synes også det er dumt at de har fjernet pakker, og hvis det er sant som dere sier at det ikke er med rampages, er det jo fatalt.

Å gjøre oppdrag er som regel ikke så morsomt den første gangen. Det er alltid artigere når man går gjennom spillet igjen. Nå er det sånn at jeg gjør oppdrag for å komme videre i spillet, og da blir det automatisk ikke så morsomt.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Kumool@03.11.2004, 21.01
Jeg synes også det er dumt at de har fjernet pakker
129474​
Det har jo komt mange tilsvarende ting, som feks. Tagging.

Dessuten så vil jeg si at radioen er bra i San Andreas. Rage against the machine og James Brown, sier jeg bare. ^_^

Nabbe

Har fin hatt.
Radioen er fin og variert. Det er langt i fra bare hip-hop, som enkelte her påstår.

Opprinnelig skrevet av Ronin+03.11.2004, 21.07-->
<!--QuoteBegin-Kumool
@03.11.2004, 21.01
Jeg synes også det er dumt at de har fjernet pakker
129474​
Det har jo komt mange tilsvarende ting, som feks. Tagging.

Dessuten så vil jeg si at radioen er bra i San Andreas. Rage against the machine og James Brown, sier jeg bare. ^_^
129481​
[/b]
Gleder meg virkelig til å få testet spillet nå i helgen..
Rage, ffs. :)

Nabbe

Har fin hatt.
Willy Nelson, ffs.

Oh my fucking GOD!!! Hvorfor i HELVETE klager dere på grafikken?!!

Var det skikklig news flash for dere at det var omtrent samme grafikk som 3'rn og Vice City?

Den kjører på SAMME grafikkmotor!! Hvordan tror dere at de kunne laget grafikken bedre UTEN å endre på motoren?

Noen av dere fortjener en dag med skallebank...

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Nabbe@03.11.2004, 20.29
Willy Nelson, ffs.
129498​
Huff, jeg er litt skuffet over den sangen Willy Nelson har med i spillet, siden det hadde passet så mye bedre med On the Road Again :p

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av The Creature@03.11.2004, 20.32

Var det skikklig news flash for dere at det var omtrent samme grafikk som 3'rn og Vice City?

Den kjører på SAMME grafikkmotor!! Hvordan tror dere at de kunne laget grafikken bedre UTEN å endre på motoren?

129504​
Så ... vi har ikke lov til å synes det er dårlig grafikk, er det det du sier?
OH MY FUCKING GOD!!!

Opprinnelig skrevet av Baronen+03.11.2004, 20.36-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@03.11.2004, 20.32

129504​
Så ... vi har ikke lov til å synes det er dårlig grafikk, er det det du sier?
OH MY FUCKING GOD!!!
129509​
[/b]
Det er jo ikke alle som har fått med seg at det er noe som heter evolusjon.

Og de som ikke skjønner seg på slikt, de pleier ofte å true med bank.

Opprinnelig skrevet av The Creature@03.11.2004, 20.32

129504​
Spillmotoren har lite til ingenting å si ang. teksturer eller antall polygoner, så hva du sier her er direkte feil. Dessuten kan motorer endres til det ugjenkjennelige, og den i SA har fått en god nok overhaling siden Vice City.

Kilik

Lokal moderator
Har ikke spilt på en stund da jeg har vært opptatt med andre ting, men dette er mitt inntrykk så langt:

Gameplay: 9/10
-AI'en er fortsatt rimelig dårlig. Spesielt irriterende situasjoner kan oppstå med samarbeidende NPC'er.
-Savesystemet. Særlig oppdrag man sliter med, føler jeg det ofte blir altfor mye kjøring til/fra missions. Hva om man kunne lagre rett før/etter oppdraget?
-Småting med kamera- og kontroll-system som kunne vært bedre.

Ellers er det en fryd å spille...

Grafikk: 8/10
-Pop-up
-Slowdown.
-Textures
-Generell detaljegrad
-Små grafikkbugs

Men altså dette er snart fem år gamle PS2. Det er tross alt rimelig teknisk imponerende at man kan kjøre rundt på det enorme kartet uten å møte en eneste loading screen.

Lyd: 9/10
-Soundtracket er nok ikke like gjennomført som VC-soundtracket.
-Lydeffektene er fortsatt rimelig middelmådige.

Ellers er lyddelen tilnærmet perfekt og radioen er jo tross alt milevis over alle andre spill.

Men dette er ikke særlig negative ting etter min mening; kun små irriterende huller som overskygges av det flotte helhetsinntrykket.

9.5 så langt fra meg...

Vel, jeg truet ikke med bank, siden de fleste vet at skallebank er en slags hangover... Doh...

Og jeg blir så lei av å lese poster som sier at man er skuffa at grafikken er så dårlig, når de har visst det helt siden første skjermbilde...

Også blir det masse whine whine whine whine.. dårlig grafikk.. buhuuu buhuuu buhuuuu... klaging klaging klaging... så da tenkte jeg også at jeg skulle bruke litt av klage kvota mi.. Har jeg ikke lov til å syntes det er tett at dere klager? Er det det du sier?