Negative ting med San Andreas

Ja, noen personer skal det ingenting for å irritere. At du faktisk la fra deg spillet på et så sent tidspunkt på grunn av en liten filleting som det sier jo egentlig mer om deg enn spillet.
 
Det er ikke alle som takler å spille det samme spillet konstant, vet du ;) Men jeg skjønte at du misforstod grovt.

I det tog-oppdraget, eller no, skulle jeg kjøre etter toget for å snikmorde en homo, så datt jeg nedover, gjennom togskinnene og landet i Los Santos et sted; det var ganske rævva.
 
Jeg mista dama mi. Det er dårlig at man ikke kan få tilbake hun. Jeg hadde ikke 100% på hun så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er dårlig at hvis du er uheldig og gjør en liten tabbe kan man ikke rette det opp.
 
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@30.11.2004, 01.52
Ja, noen personer skal det ingenting for å irritere. At du faktisk la fra deg spillet på et så sent tidspunkt på grunn av en liten filleting som det sier jo egentlig mer om deg enn spillet.
143498​

Ja, men e syns det ikke skal være på konsoll, BUG. Det kan være på data enn på konsoll!!! :(
 
Opprinnelig skrevet av Adriz@29.11.2004, 16.58
Nyt spillet istedet!  :D
143115​

der har du det..!!!

isteden for å klage over alle bug's så bare overse de... deg gjør jeg...!
 
Opprinnelig skrevet av TurboAlex+01.12.2004, 00.21-->
<!--QuoteBegin-Adriz
@29.11.2004, 16.58
Nyt spillet istedet!  :D
143115​

der har du det..!!!

isteden for å klage over alle bug's så bare overse de... deg gjør jeg...!
144144​
[/b]
God idé.. Skulle tenkt på det da Easy eller Tight eller Bullet eller hva faen han negern het som jeg skulle passe på døde på grunn av diverse bugs.
 
Vi nyter da spillet (eller nøt ...), men har vel lov til å klage uansett? MIKKEMUS.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Startet å spille San Andreas igjen.
Ja, jeg var litt hissig, men jeg la den bare vekk for en liten stund.... Dessuten fikk det meg til å spille to spill om gangen + at jeg hadde et par spillefrie dager før jeg starta med Prince of Persia! :)
 
Opprinnelig skrevet av MattMan+30.11.2004, 23.24-->
Opprinnelig skrevet av TurboAlex@01.12.2004, 00.21
<!--QuoteBegin-Adriz
@29.11.2004, 16.58
Nyt spillet istedet!  :D
143115​



der har du det..!!!

isteden for å klage over alle bug's så bare overse de... deg gjør jeg...!
144144​
God idé.. Skulle tenkt på det da Easy eller Tight eller Bullet eller hva faen han negern het som jeg skulle passe på døde på grunn av diverse bugs.
144149​
[/b]
Joa.. Men når folk klager over ting som bare er grafiske så er det vel ikke alltid like nøye?
Det er jo godt gjort å lage ett så stort spill uten så mye loading!
 
Jeg klager ikke over dårlig grafikk, det har jeg insett, og ignorert. Men når frameraten skraper mot gulvet hver gang et helikopter, eller en eksplosjon kommer, da er det ikke like lett å overse det.
 
har noen av dere sett hellikompter som står fast i bakken..?
du ser bare rotoren som går rundt....:p
 
Bare sånn at det er klart: Det er et spessielt sted som man faktisk kan kjøre inn i bygningen, for så dette gjennom denne massen.