Negative ting med San Andreas

Opprinnelig skrevet av Lotus@18.11.2004, 22.03
Alt i alt vil jeg si at SA er helt ok, men jeg ble litt skuffa ja. GTA3 og VC er etter min mening mye bedre og mer i orginal GTA stil og ånd. De hadde en stemning som jeg ikke finner i SA. Radioen synes jeg ikke er noe bra i det hele tatt. Jeg synes at de kanskje har forandret på for mye; en del ting jeg ikke fatter poenget med og som jeg ikke synes at passer inn i GTA. F.eks. de kjæreste greiene, alle de nye skills'ene og dansinga. Grafikken har jeg ikke hengt meg så mye opp i. Teit at de har fjerna de gjemte pakkene og byttet de ut med hestesko, tagging og østers. Rampage forstår jeg ikke hvorfor de har gjort om til 2play.
137523​

Jeg er 100% enig!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@22.11.2004, 22.42
Jeg antar at det er noen som er hvint om at spillet fryser seg av og til? Har skjedd meg tre ganger, og det har vært like irriterende hver gang.
139472​
Det skjedde et par ganger hos meg, men ved den samme anledningen (da jeg skulle kjøre tilbake til Catalina på firehjuling etter å ha ranet spritsjappa), og det har ikke skjedd siden.
 
Min har også fryst en gang med catalina etter det oppdraget. Funky.
 
Min har ikke fryst heller.. Men maskina mi er jo fra august.. forbanna andre playstation maskina mi.. Hadde 2 psx også... Fikk høre før det kom at spillet kunne ha litt problemer på eldre maskiner...
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@25.11.2004, 00.19
Min har ikke fryst heller.. Men maskina mi er jo fra august.. forbanna andre playstation maskina mi.. Hadde 2 psx også...  Fikk høre før det kom at spillet kunne ha litt problemer på eldre maskiner...
140724​
Maskinen min er fra 2001 og har heller aldri fryst på San Andreas.
Trukke det har no særlig med det å gjøre.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har spilt GTA: SA på en PS2 broren min har hatt siden maskinen ble lansert i Norge, og det har aldri vært noen problemer. Ryktene om at man må ha en nyere PS2 for å kjøre GTA er med andre ord bare løgn og faenskap.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@26.11.2004, 00.49
Jeg har spilt GTA: SA på en PS2 broren min har hatt siden maskinen ble lansert i Norge, og det har aldri vært noen problemer. Ryktene om at man må ha en nyere PS2 for å kjøre GTA er med andre ord bare løgn og faenskap.
141182​
WORD!
 
Opprinnelig skrevet av Adriz+26.11.2004, 15.22-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@26.11.2004, 00.49
Jeg har spilt GTA: SA på en PS2 broren min har hatt siden maskinen ble lansert i Norge, og det har aldri vært noen problemer. Ryktene om at man må ha en nyere PS2 for å kjøre GTA er med andre ord bare løgn og faenskap.
141182​
WORD!
141338​
[/b]
Ja, jeg har en relativt gammal PS2, og den kjører fett GTA San Andreas. Ikke det at jeg har det lengere, men men. :)
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@26.11.2004, 00.49
Jeg har spilt GTA: SA på en PS2 broren min har hatt siden maskinen ble lansert i Norge, og det har aldri vært noen problemer. Ryktene om at man må ha en nyere PS2 for å kjøre GTA er med andre ord bare løgn og faenskap.
141182​
Disse gamle ryktene var jo basert på det faktum at GTA kanskje skulle bli gitt ut på en dual-layer disc, noe det altså ikke gjorde allikevel. Hadde det faktisk kommet ut på en slik disc ville de eldre versjonene av PS2 hatt store problemer med å lese av innholdet på discen. Ellers vil jeg legge til at min PS2 (som jeg tror er den første modellen) kjører spillet mye dårligere enn flere av mine venners PS2er. Slowdown og pop-up forekommer mer frekvent hos meg. Jeg tror ikke dette er relatert til modell, men heller til hvor sliten konsollen er.
 
Har funnet endel "feil" i spillet, som et sted du kan kjøre inn i en byggning hvor du så og du detter gjennom en blå masse, og du kan svinge bilen rundt og ta insane stunt, og så havner enten på samme sted som du startet, eller litt unna. Og ja, kjører du for fort rundt kan bilen forsvinne helt. Det er gøy, men litt irriterende at de ikke har merket og muligens fikset det (hvis det ikke skal være slik??)
Har også klart å gå i gjennom flere vegger/sett mennesker gå igjennom vegger, og mennesker du kjører på kan bli hengendei lufta.
 
Gratulerer med dagen.

Har enda ikke testet san andreas jeg :flau:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Rikku: Det skal ikke være slik, nei, men tenk hvilken jobb der å sjekke et så stort spill som San Andreas for bugs ... Alle mulige slags situasjoner kan oppstå når så mange biler, mennesker og områder skal forholde seg til hverandre.
 
(Takk eXploSer :D )
Houseman: Det er forsåvidt sant, men det å fallen gjennom en bygning på den måten er en heller stor bug...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Enig i det. Men det har ikke skjedd ofte, har det vel? Bare én gang hos meg. Mennesker som blir liggende i luften, derimot, er en liten småfeil det er vanskelig å forsvare seg 100 prosent mot når spillet er så stort.
 
Opprinnelig skrevet av Rikku@27.11.2004, 17.53
Har funnet endel "feil" i spillet, som et sted du kan kjøre inn i en byggning hvor du så og du detter gjennom en blå masse, og du kan svinge bilen rundt og ta insane stunt, og så havner enten på samme sted som du startet, eller litt unna. Og ja, kjører du for fort rundt kan bilen forsvinne helt. Det er gøy, men litt irriterende at de ikke har merket og muligens fikset det (hvis det ikke skal være slik??)
Har også klart å gå i gjennom flere vegger/sett mennesker gå igjennom vegger, og mennesker du kjører på kan bli hengendei lufta.
141937​

Kan sei at spille er et stort bug. Kjedelig, håper det blir bedre til Pc & Xbox.
 
Spillet blir nok mye det samme, skal du se. Mulig de blir kvitt masse av bugsene, men tror du det er det som skal til for at du skal syns det er mindre kjedelig?
 
Det med å falle gjennom bygninger har skjedd med meg på Gta 3 også.
San andreas er jo er gigantisk spill.
Det er jo også ganske teit å begynne å fokusere på det negative med spillet synes nå jeg. Nyt spillet istedet! :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
En jævlig irriterendes bug la jeg merke til når jeg fulgte etter Pulaski i ørkenen.
Et sted ved en sving gikk det an å kjøre over en grus vei rett før svingte til høyre, og jeg kjørt selfølgelig der da, og håpet på å komme forbi han og plaffe løs med en Uzi. Så inn ditt kjører jeg, men så plutselig krasjer jeg i....ingenting! Det var ingen ting foran meg, så jeg bare gassa videre, men jeg hadde kjørt i noe, men det var ikke stort (trodde jeg), så jeg gikk ut av bilen for å skjekke om jeg kjørte i et hull eller noe.... niks, ingen hull. Så dukker det plutselig opp en svær kampstein, altså jeg kjørte i en usynlig stein!
Da ble jeg sur og startet på nytt på Prince of Persia.... :flau: