Nekter å selge The Punisher i Norge

#21
Det er ikke bare volden i seg selv som gjør at GTA spillene har 18års aldersgrense, det er innholdet. Og mye vold kommer ikke av hvordan grafikken ser ut, men av hva den viser.

Og du tror erlig talt ikke at det ville blitt mindre kriminalitet i USA, om GTA (eller The Punisher for den saks skyld) ble sensurert/bannet der?
 
#22
Nei, det tror jeg ikke. Men har vi ikke alle hørt om mord som har skjedd i USA pga. et spill? Foreldrene skylder selvsagt på utviklerne..
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Opprinnelig skrevet av Revan@04.02.2005, 20.07
Noe jeg ikke skjønner.

Er virkelig grafikken så ille at det behøves å forby spill, fordi det er for voldelig?
173180​
Ikke enig i at det bør forbys, men det er noe av det jævligste jeg har spillt. Jeg tror det er særlig torturscenene og henrettelsene som har truffet et ømt punkt hos importøren.
I hvor mange andre spill kan man mate folk til haier og piraiaer, utsette dem for diverse driller, sager og galvaniseringsbad i et verksted, døtte dem inn i TVer, fyrkjeler og flypropeller og stikke noen i øret med kniv eller stappe en håndgranat i kjeften dems? Aldri vært borte i et spill hvor man kan drepe folk på så mange kreative måter. =D
 
#24
Syns faktisk litt synd på de kriminelle, en som fikk ballene sine knust av en fengsels dør, og en annen som fikk hodet i en trefliser.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Lodin+06.02.2005, 19.16-->
I hvor mange andre spill kan man mate folk til haier og piraiaer, utsette dem for diverse driller, sager og galvaniseringsbad i et verksted, døtte dem inn i TVer, fyrkjeler og flypropeller og stikke noen i øret med kniv eller stappe en håndgranat i kjeften dems? Aldri vært borte i et spill hvor man kan drepe folk på så mange kreative måter. =D
173877​
[/b]
Opprinnelig skrevet av kingkong@13.02.2005, 22.49
<!--QuoteBegin-Agahnim
@12.02.2005, 14.56
Jeg skjærte opp ballene til en fyr med ei sirkelsag. =D
176521​


Trur jeg må skaffe meg detta spillet =D
177229​
Jeg også! =D

Endelig et spill som er laget nettopp for sånne som meg! :djevel: uheee heee heee! Dere som har spilt det kan jo dele noen av de deiligste drapsmetodene med oss andre? Og hvem ville dere gjort dette på i virkeligheten?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#28
EDIT: jeg fjernet den noe teite remarken min, men lar dette stå i stedet, så fikk jeg iallefall en post til ^^
 
#29
Opprinnelig skrevet av Cybermjau@13.02.2005, 23.11
Du er så tøff at jeg bare mååå fortelle deg det.
177242​
Egentlig ikke. Er bare nyskjerrig på hva slags kreative metoder man kan ta i bruk for å knerte folk i spillet. Jeg liker litt voldsomme saker, og pleier å overdrive av og til, med beskrivelser og det hele.
Ikke bry deg om greiene mine. Ingen andre gjør det. :flau:

Redigert: HAH! Den står i quoten min! :ler:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Testet The Punisher i går. Det var ikke det helt store.
 
#32
Men det er jo med i Edge-kalenderen, det MÅ jo være bra. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Tok noen bilder mens jeg kjørte gjennom første banen i går. Dette er på langt nær de verste måtene å myrde folk på, men de illustrerer alikevel hvor ondt spillet er.

Vi starter med å gjentatte ganger slå en kar i balla.

Så uppercuter vi en fyr ut av et vindu.

Vi kan også ganske enkelt pælme dem ut.

Han her får en vinduskarm klint gjentatte ganger mot haka.

Finnes mye kreativ bruk av kniver, her et lekkert stealthkill.

Her er vi litt mer orginale ved å først kaste hagla vår til fyren for så stæbbe.

Det ramler småmynt og annet rask ut av lommene han mens man gjør dette. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Opprinnelig skrevet av Mongis@22.02.2005, 16.56
Spillet er forresten forbudt i Norge, så om du har planer om å kjøpe det, må du bestille fra utlandet.
180661​
Må si jeg har veldig lite dårlig samvittighet for å ha lasta det ned siden ingen tydeligvis er villige til å selge det her til lands. Hvordan kan man stjele et produkt som ikke eksisterer?